18 Lucruri despre prima zi de lucrat acasă

M-au trimis și pe mine să lucrez de acasă, așa de Coronavirus azi și a trebuit să întreprind ceva prin casă, vreo 18 chestii.

0. De gătit, dinainte m-am reapucat de gătit, am făcut chestii prima prima oară în viața ca ciulamaua de ciuperci. Azi n-am gătit că încă am provizii.

1.Am plătit restanța la întreținere, doar să mai fac o plimbare până în spatele blocului.

2. Am deschis azi geamurile aproape de toată ziua, simt că mă sufoc.

3. M-am tot uitat la praf și aproape mi s-a făcut milă de el :))

4. Am uitat să menționez capitolul aragaz la partea cu gătitul, săracul arată ca după război.

5. Tot deschid contul de poker online, să fac, să nu fac o depunere? Că pe sport s-a pus lacăt, ce să mai pariez?

6. M-am plictisit deja de TV deși nu l-am deschis deloc până la momentul redactării articolului. Dacă serialul preferat l-au mutat să fie doar miercurea, viața la tv e pustiu.

7. Când am revenit de la admin, am alocat mai mult de câteva secunde la smotocirea pisicii de la 1 a.k.a Cozonac, porecla i-a dat-o Ana :)) Cred ca a început să-i prea placă că a urcat după mine la etajul 2, pisi don’t get too attached!

cozonac

8. Am terminat cartea autobiografică a lui Coelho, pfai ce m-a enervat finalul…

9.Iar m-am mințit că ies la alergat.

10.Am început să mănânc neregulat, adică gustări 🙂

11. Verific din oră în oră dacă s-au uscat hainele pe calorifer.

12. Am început să trec de la boardgames la table 🙂

13. N-am baut decât apă, imediat se face o săptămână.

14. Am postat deja al 4-lea articol pe blog săptămână asta, chiar că m-a luat valul, poate mă lovește vreun spike de trafic.

15. Urmează să-mi tai unghiile cu foarfeca după ce mi-am irosit degeaba o oră căutând unghera.

16. Am scăzut rata de distribuiri drastic din cauză că Nicoleta nu mai livrează, are postările probabil blocate la graniță.

17. Am început să fac munca de mentenanță la site-uri și să le dau sugestii de îmbunătățire în mesaje privat pe Facebook. Bineînțeles că aici nu este vorba de Wizz Air, cu ăia mă cert public în secțiunea de comment de pe pagina lor să-mi văd banii înapoi pe zbor de mâine.

18. Am muncit, nu mai am loc în pat de laptopuri și încărcatoare, îmi lipesc pe ușă advertorial cu ” Amanet “.

Doamne feri’ de ziua de mâine, mai ales că este și vineri, ziua când trebuia să zbor în Manchester. Am impresia că mi-am cam epuizat agenda cu idei, o să mă țin de muncă și blogging, csf, ncsf? Și poate fac curat 🙂

89861869_1783146985149261_6051658058784833536_n

Leave a comment