Digitalizați-vă, fraților! Ieșiți din grotă!

Sunt mulți dintre noi care în perioada acesta ne planificăm vacanțele la munte, în locații idilce sau city-break-uri în alte orașe. Unii chiar vrem să revenim în locuri unde am mai fost, dar ezităm în a rezerva anumite vacanțe din cauza unor aspecte legate de servirea la restaurant și chiar modalitățile de plată, fie că vorbim de loc de cazare sau de luat masa.

RESTAURANT-1024x587.jpg

Cea mai comună situație este când cireașa de tort aleasă pentru a încuna o drumeție faină la munte, gen Păltiniș este când primul local ce-ți sare în ochi când ai revenit la bază, nu este POS restaurant . Bineînțeles că primul lucru care îți trece prin minte după un traseu de 3-4 ore prin Poiana Găujoara este ce să mânânci, nu dacă se plătește cu cardul, dacă ești singur sunt șanse mari să fii nevoit să cauți prin toată stațiunea o bancomat, când planurile tale inițiale erau să prinzi ultimul autobuz spre Sibiu sau să te mai plimbi un pic prin zonă să vezi Casa Memorială a lui Nicolae Iorga.

Eu am pățit-o în București, la un hostel din zona Gării de Nord, unde cică POS-ul nu era încărcat și la toate magazinele din zonă nu era plata cu cardul și nici bancomate, a trebuit sa mă învârt 30 minute până să dau de un ATM și culmea un Mega Image lângă. Inițial eu îmi planificasem doar drumul cazare – gară – Domeniul Stirbey Vodă ce însuma maxim o oră. Dar cu acest drum după non-stopuri, s-a dublat risipa de timp.

O fază și mai penibilă pe care o poți păți când mergi într-un local unde sunt multe preparate pe care nu le-ai încercat niciodată sau poate le-ai încercat și sunt rebranduite ca denumirem este să te trezești că fie îți spun de la bun început că jumătate din meniu nu-l au, fie după jumătate de oră să revină ospătarul să-ți spună că nu au vinul comandat și tu ai murit de sete degeaba. Termenul de gestiune stocuri digitalizată pentru mulți proprietari de restaurante din păcate este încă SF, chiar și când vorbim de unele localuri din punctul zero al Clujului. Și atunci încearcă managerul pe social media să dreagă busuiocul discutând pe messenger cu oaspetele nemulțumit la 2-3 zile după experința neplăcută aspecte ce deja țin de istoria, e greu să te convingă să mai revii acolo.

expressoft-25mar2014-saftica235s

Progrese încep să se facă ușor-usor și prin Românica noastră, arată foarte cool când un ospătar îți ia comanda notând prin marcaj mobil pe telefon sau tabletă, riscurile ca la o masă mare când revine să încurce comenziile fiind mult mai mici. De asemenea de apreciat este aplicația mobilă prin care poți comanda în avans înainte să ajungi la masă că să nu mai fii nevoit să aștepți după comandă.

Tot datorită tehnologiei s-a ajuns la o soluție faină la serviciile de livrare, unde deobicei există o lipsă acută de personal, unde aștepți un infinit de timp pentru o amărâtă de pizza. Până și Uber, chiar pe bicicletă îți poate livra mâncarea comandată dacă localul are un agreement cu acel transportator, chiar aseară fratele meu se uita la un vlog de pe delivery by bike.

Acesta este un mesaj mai ales pentru patronii care se plâng că-și pun restaurantul pe centru ( deobcei cel istoric și nu cel comercial) și dau faliment în primul an. Încercați să încadrați în obiectivelor voastre și tehnologia, mai ales fidelizare cliențiilor prin aplicați de vouchere și alte funcționalități personalizate.  Expressoft Technology (echipamente specializate pentru HoReCa + software personalizat + instalare, training și suport tehnic 24/7)  sunt predestinați să ajute un restaurant de orice tip să devină mai eficient și mai profitabil, iar consumatorii să fie serviți elegant, facil și rapid, având astfel toate motivele să revină.

braserie.jpg

Digitalizați-vă, fraților! Ieșiți din grotă! Lumea deși evoluează, devine tot mai comodă, totul este la un click distanță, iar cine râmâne pe loc, râmâne în urmă.

Acesta este doar unul din episoadele din seria de probe SuperBlog 2018, râmâneți conectați pentru alte articole utile, povești frumoase, valuri spumoase și un pic de marketing !

2 comments

Leave a comment