Un val frumos de vară

Povesteam din partea anterioară, că reveneam în Costineşti în jurul orei 7 30, tot cu trenul, iar proprietarul era curios cum de nu m-a văzut la răsărit la Epavă, dar eram prea mort pentru poveşti. Am dormit până pe la 10 00 şi apoi am început formalităţile pentru decazare. Planuiam să luăm trenul de 12 45 spre Constanţa şi de acolo ceva microbuz sau autobuz până în Mamaia Nord.

117310986_317615385955417_8790135242278271526_n

Pe tren toate bune şi frumoase, până când a început lumea să ne tot ridice de pe locuri, cam de prin Eforie Nord, căci nu mai prinsesem decât bilete fără locuri. Atunci am văzut şi două mesaje vocale de la Andra, o tipă foarte faină pe care o să o descoperiţi în curând la rubrica YOLO-Interviu. Fiind prea multă gălăgie, că deja ne-am băgat piciorul şi ne-am dus pe hol, deşi mai aveam vreo 20 de minute până în Constanţa, nu înţelegeam ce zice şi am zis că o să ascult mesajul când ajung la cazare, mai ales că ştiam că Andra plecase acasă la Iaşi. Drumul de la gară din Constanţa până la AlmvaVille a durat ceva, că am luat 100M sau ceva de genul, care ne ducea doar până la staţia Tabară sau ceva de genul. De acolo fie luam un microbuz, cum trebuia să facem din prima din gară, dar care necesita să-l aşteptăm prea mult, fie o luam 30 minute pe jos. Şi am luat-o ca eroii pe jos. AlmaVille este superbă, atât la localizare, fiind pe marginea lacului Siutghiol, cât și cat interior, chiar am zis că ar fi trebuit să rezervăm mai mult zile.După ce am bagat un duş şi am rezolvat check-in-ul, am dat play să ascult mesajele vocale din urmă cu 3 ore. Era cea mai frumoasă surpriză din vacanța această, Andra îmi zicea că a mai rămas o zi în Năvodari.

mamaia

Năvodari şi visul frumos numit Andra

Nici nu-mi încăpeam în piele de bucurie, nici foame nu-mi mai era, am mai oprit la ceva magazin să iau un magnet pt cineva din Cluj şi ceva ochelari de soare. Era deja 17 30 şi share location-ul ei nu ajuta. Într-un final m-am prins că trebuie să luăm microbuzul două staţii spre Năvodari. Am ajuns rapid, pe băieţi i-am lăsat la o autoservire şi eu m-am aşezat la Terasa “La Hamsia” aşteptând-o pe Andra, servind între timp vreo 200 de grame de şprot, pescuit acolo. Când am văzut-o nu mi-a fost foame, m-am blocat instant, după 7 luni de la revederea din Iaşi, tot aşa ca ultima zi dintr-o aventură, atunci a fost primul meu Eurotrip, despre care încă nu am apucat să vă povestesc. Venise cu sora ei Denisa şi cu nepoata Andreea, toate trei erau atât de dragi, s-au aşezate ca nişte păpuşi pe bancă. Ca să mai destindem atmosfera, ne-am mutat la o shaormărie, unde cele mici aveau ceva crush pe ospătari. Era o revenire în vremurile copilăriei, cu multe poveşti, la un suc la dozator. La un moment dat Andra a vrut să evadăm pentru o baie în mare. Ea avea chef de înot, eu mă bălăceam ca omul ce nu ştie să înoate şi admiram peisajul. Toată conexiunea şi poveştile noastre au denaturat în altceva când de nicăieri au venit Alex şi Marius, exact ca în visul în care visezi frumos şi când ți-e lumea mai dragă sună ceasul. Au venit şi sora şi nepoata Andrei, am dat un volei, un fotbal, un billiard şi a ieşit o seară aşa ca între prieteni.

117768247_778080109665580_1147181179195155400_n

Nu mă pot plânge, chiar a fost magică, dar noh, nu o văd pe Andra în fiecare zi . . . În jurul orei 22 00 ne-am luat la revedere de la gaşca Andrei, lăsându-i amintire două fise de biliard. Eu cu băieţii am grăbit pasul să prindem ultimul microbuz spre cazare. Am traversat bulevardul pe naşpa, Alex a urlat la şofer, Marius urla la mine disperat să-i găsesc masca, dar în cele din urmă am urcat. Mergeam spre cazare, iar mi-e îmi în pulsa în inima piesa ce o alesesem când Andra mă invitase să fiu DJ pe plajă preț de o melodie.

Înapoi la Cluj

Eram obosiţi că tot ne-am învârtit până să dăm de cazare şi odată ajungi în camera era cam clar că ora aia de dormit pentru resetare era o poveste de adormit copii. Mie mi-era egal dacă vedeam Mamaia, că o ştiu pe de rost, băieţii nu mai aveau energie, eu nu mai aveam motivaţie, mintea îmi rămăsese în Navodari. Aşa că am desfăcut sticla de rose de Recaş cu un băţ de grătar şi ne-am cinstit, cu alte glume şi caterinci, prin cameră, pe holul ce arăta ca un muzeu.

almavlle

Apoi am coborât jos la foişor şi aşa am ţinut-o în filosofii despre dragoste şi relaţii, cu Marius în rol de Dana Budeanu până pe la 02 00. Deşi băieţii au putut să adormă, cum trenul era la 5 30, eu am zis că nu mai are rost să dorm. Am zis să-mi dedic timpul cu review-ul negativ pentru Mahomed pe BlaBlaCar şi pregătirea bagajului. Pe la 4 30 a venit taximetristul cu care ne-am înţeles în Gara Constanţa să ne ducă pentru 80 lei. Un sandvis, o cola, o plăcintă cu brânză au făcut ca timpul să zboare în gară până la urcarea în tren exact la timp. Pe tren naşul ne-a mutat de la clasa 1 până în ultimul vagon, unde de 60 lei m-am tot topit până la bucureşti, de am luat somn leşinând probabil, că no şi cu mască la gură . . .  Ajunşi super-transpiraţi în Gara de Nord, eu cu Alex am stat puţin cu Marius în Gara de Nord, că avea trenul spre Bacău două ore mai târziu. Dar şi noi aveam de prins expresul pentru zborul de 10 45 spre Cluj. În staţie am confundat o tipă cu o foodbloggeriţă din Timişoara aşa de plictiseală.

117788903_736179850500180_4250381746071554759_n

Într-un final, eu şi Alex ne îmbarcăm în zborul Blue Air Bucureşti – Cluj-Napoca, subsemnatul având la dispoziţie o privelişte pe geam şi un decolteu generos şi ţopăitor de blondă. În jurul orei 12 00-13 00 am ajuns acasă, după un drum cu autobuzul 5 până la Arte Plastice, urmat de un epilog filmat pe canalul meu de TikTok, la bordul maşinii lui Alex, ce era parcată lângă Iulius. Eu cred că s-a meritat această weekend prelungit la mare care a însumat o cheltuială puţin peste 1000 lei, gen 240 lei cazarea, transportul vreo 370 lei şi restul distracţie şi amintiri de nepreţuit, chiar la maxim o oră după ce am ajuns acasa am cazut rupt la somn, răpus de oboseală și de ochii ce țineau cu tot dinadinsul să izbucnească în plâns de ciudă, căci visul frumos s-a terminat și reîncepea realitatea.

Concluzii la 2-3 zile după

1. Trebuie neapărat să mai slăbesc și învâț să înot.
  2. În Vamă nu te duci cu șlapi și ochelari de soare.
  3. Nu-ți trebuie mult alcool să te distrezi
  4. Marea încă mă mai iubește, măcar ea.
  5. White Horse rămâne cel mai tare club de la mare
  6. Pandemia nu poate sta în calea fericirii
  7. Nu trebuie să cedezi la ciubucari
  8. CFR e mai teribil, chiar și pe distanțe scurte
  9. În Spania în septembrie o să fie și mai fain.
  10. Nu este rost de regrete, boceli și alte copilării, d-aia este făcut sufletul, să sufere, da-l în măsa, ca altă treabă n-are.