Tu ce-ți dorești de Crăciun?

Tu ce-ți dorești de Crăciun? Cum ar fi să poți discuta direct cu spiridușii despre visele tale în materie de cadouri sau chiar să-i spui Moșului gândurile tale printr-un singur click pe tabletă? Nu crezi că este posibil? Hai că vedem noi 🙂

20191217_172808.jpg

O seară ca oricare alta

Ieri seară, mult prea avântat în gândurile cotidiene, grăbit să traversez frigul din Piața Unirii, zăream pentru o clipă un voluntar înfrigurat, cu o tabletă în mână. N-am dat prea multă importanță, dar după doar câteva secunde o amintire mi-a revenit instant. Oare nu era Anda, voluntara de la BLP? Îi scriu pe mess și îmi confirmă. Ioi, mă simțeam atât de prost că m-am uitat la ea și nu i-am zis nimic. Așa că i-am promis că o să-i fac o vizita azi. După ce am fost la Târgul de Crăciun de la Sibiu înainte să se deschidă, experiență despre care am scris pe blogul Hanna, apoi după Foodbloggers la Târgul de Crăciun de la București, experiență care încă se ascunde sub taste, parcă acest Târg de Crăciun de la Cluj nu avea nimic aparte. Dar totuși simțeam că azi trebuie să fiu acolo.

20191217_172800

Cui îi mai trebuie Crăciun? Mai există Moș Crăciun?

Ies de la birou în fugă, să mai rezolv niște stickere și undeva pe la 17 30, după cum stabilisem, mă afișez în fața Andei. O fața senină mi se descoperă în persoana furnicuței Anda, cu aceeași tabletă și cu un telefon albastru pe care nu-l observasem de la distanță, în seara anterioară. Se pare că cei de la Sykes s-au gândit să creeze un pod telefonic între copii cuminți de toate vârstele și cartierul general a lui Moș Crăciun. În felul acesta oricine trece prin Piața Unirii și dorește să vorbească cu Moșul ajutoarele sale are șansa sa să le spună gândurile sale de Sărbători. Cum toată lumea din Casa lui Moș Crăciun este cu pregătirile în toi pentru a livra cadouri în toată lumea, orarul de apelare este 16 00 – 18 00, din 16 până în 22 Decembrie. Foarte important de menționat este faptul că totul este gratuit, trebuie doar să credeți în Moș Crăciun!

20191217_172829

Mai avem nevoie de cadouri?

Am încercat și eu câteva poze în care să mă prefac că vorbesc la telefon, dar n-am fost în stare să vorbesc pe bune cu Moșul sau măcar cu spiridușii săi. M-am lăudat că am tot ce îmi trebuie, îmi pot vedea fratele, parinții, verii, bunica, financiar stau decent, am zis că nu am ce să le spun. Defapt cred că negam faptul că am uitat să mai fiu copil, am uitat să mai simt Crăciunul, să mă opresc să mai miros trandafirii, cum spunea un prieten într-un Yolo-Interviu. La un moment dat, deși rusinoase la început, trei fetițe aflate în excursie și-au luat inima în dinți și au apelat Telefonul lui Moș Crăciun.

ff

Gânduri de Crăciun

Toate bifele, tabelele și planurile pălesc în fața unei voci inocente, cu o măr caramelizat pe băț în mână, care spune că vrea un cățel, îți dă o lecție de viața despre spiritul de sărbătoare a Crăciunului. Parcă și eu mă simțeam din nou mic, simplu și om. Robotul de mine, ăla cu toate replicile, devenea mut, rațiunea începea și ea să asculte de sufletul ce se transforma din barbat în băiat, scrumul copilăriei se făurea în foc. Se făcuse coadă și imediat și ora 18 00, sinonimă cu închiderea linilor. Dar și mâine este o nouă zi în care Telefonul lui Moș Crăciun va reveni disponibil. Tu ce-ți dorești de Crăciun? Se spune că dacă repeți de 1000 de ori o dorință, tot Universul va conspira în realizarea ei și nu puține au fost dățile în care clișeul a devenit realitate în viața mea. Moșul nu mușcă, Crăciunul este o perioadă în care toate sentimentele din universul nostru, au dreptul să zboare în spirit liber, fără ghidaj, învăluite în căldură și dragoste!

3 comments

Leave a comment