Gameboarding & Recruiting by BAWM

What’s your game?

🙋 Salutare, dragi oameni ce faceţi Clujul să se învărtă! Asociaţia Be Antreprenor Weekend Meeting, fondată în 2016 ca evoluţie firească a grupului informal de inițiativă „Din Suflet pentru Cluj”, are plăcerea de a vă invita la o sesiune de recrutare de noi colaboratori într-un format mai aparte, în care o să experimentăm jocuri de societate şi conceptul de service learning cu participare gratuită.

✉️ Înscrierile se fac gratuit prin expedierea unui mail la adresa beantreprenorweekend@gmail.com care sa conţină:
✍️ 1. Datele contact
📷 2. Cateva poze care reprezintă afacerea sau ideea de afacere
🤔 3. Un răspuns sincer la întrebarea -> Care crezi că este cea mai mare nevoie a comunităţii de antreprenori din Cluj?

 Înscrierile se fac pentru sesiunea din 1 aprilie până în 31 martie ora 22:00, iar pentru sesiunea din 15 aprilie până în 14 Aprilie ora 14:00. Este important să menţionaţi la care din sesiunile de recrutare doriţi să participaţi.
👍 Vă încurajăm să participați la ambele evenimente, deoarece sunt la fel de importante.
📍 Evenimentul va avea loc la Bastionul Croitorilor în data de 1 şi 15 Aprilie.


Ne propunem să dezvoltăm cercul de antreprenori şi viitori antreprenori BAWM pentru a pune la cale un proiect comunitar numit “Outside the Box”, care a fost înscris la competiţia „Tedex Eroilor”, iar noi avem ambiţia să-l implementăm pe termen lung.


📋 Programul evenimentului se prezintă în felul următor:
👥 17:00 – 17:15 – Prezentarea asociaţiei „Be Antreprenor Weekend Meeting” şi a proiectelor derulate până în prezent
♟ 17:20 – 19:40 – Start the game
✔️ B-Activity
✔️ Catan
✔️ Dixit
✔️ Capital+
✔️ Europolis
✔️ Şah
✔️ Rummy
✔️ Hanabi
🕖 19:45- 20:00 – Debriefing event

Povestea începe acum 3 ani, când după atâţia ani faini de voluntariat, detaliaţi într-un  alt articol, la 3 luni după ce mi-am deschis prima mea afacere, compania de cercetare de piaţă BF Needs, stăteam cu 4 prieteni şi ne gândeam să facem o serie de proiecte comunitare pe care le integrăm în procesul de bugetare participativă Cluj Capitală Europeana a Tineretului. Aşa s-a născut grupul informal de iniţiativă Din Suflet pentru Cluj, format până la urmă din subsemnatul, Cristian Ţăran, pe care l-am cunoscut în cadrul Organizaţiei Studenţiilor pentru Turismul Românesc şi Cristian Dan Pilip, coleg de master la FSEGA în cadrul specializării International Business Management.

Pentru a obţinerea finanţarea de aproximativ 1000 de euro pe proiect, trebuia să acumulăm cât mai multe voturi aşa ca am realizat o serie de clipuri de promovare la fiecare proiect propus. Locaţiile alease au fost Cinema Mărăşti şi Iulius Parc, iar actori au fost prietenii noştri Răzvan Buzilă (coleg la nivel de licenţă pe linia engleză şi de în cadrul specializării International Business Management), Laura Rolea (colegă voluntară în cadrul Organizaţiei Studenţiilor pentru Turismul Românesc), Andrei Stoian (pe care l-am cunoscut la o Şcoală de Vară pe modul antreperenorial, la mare, de la Ministerul Tineretului şi Sportului), Alexandra Cotae ( pe care o ştiam de foarte mult timp de la programul Junior Summer University), Robert Sălăgean (coleg în cadrul Asociaţiei Studenţiilor secţiei de Marketing), Ana Maria Sturza (prietenă dragă ce am cunoscut-o în cadrul studiilor de cercetare de piaţă pe care le desfăşor), Andrada Bogoş (ce am cunoscut-o la karaoke în Le Parisien), Laura Şandru şi Csaba Danci (colegi de organizaţie, pe când activam în TDL Cluj). Ca rezultat am reuşit să implementăm proiectele despre care o să istorisesc în rândurile ce urmează.

Între Antreprenoriat şi Financiar

După ce am accesat forme diverse de promovare printre care şi prezenţa în studioul regional de la Digi 24, unde am avut emoţii televizate maxime, unde zic eu că m-am descurcat destul de bine, mai ales că o aveam alături şi pe Carmen Nicula, expert pe partea de resurse umane, pe 13 mai 2015, la Cinema Mărăşti, a avut loc primul nostru eveniment şi prima ediţie a evenimentului “Între Antreprenoriat şi Financiar”, o sesiune informală de workshopuri, trainninguri şi discursuri motivaţionale, un concept modern ce şi-a propus să îmbine aspectele analitice moderne ca şi must have al prezentului în orientare la nivel de mic întreprinzator, cu strategiile financiare şi nonfinanciare ale companiei.

La cârmă ca moderator l-am avut pe Catalin Petcu. Primul urcat pe scenă a fost Ovidiu Cimpean, Director in cadrul Primariei Cluj Napoca care a vorbit despre 3 proiecte ce vizau infrastructură economică în zonă: Proiectul TEAM (Tehnologie Antreprenoriat Evolutie şi Microîntreprindere), Centrul Regional de Excelenţă pentru Industrii Creative şi drumul de acces în zona Lomb. In finalul discursului a îndemnat tinerii la curaj, asumare de riscuri în dezvoltarea unei afaceri. Ruxandra Mercea, Director Executiv Transylvania College a oferit un discurs motivaţional despre „Iniţierea unei Afaceri”, folosind puterea exemplului personal.

Carmen Nicula, managing partner în cadrul HR4Business a iniţiat o dezbatere practică şi utilă vis-a-vis de rolul resurselor umane într-o companie. Mark Torok. trainer cu experienţă în PR şi Marketing. fondator al asociaţiei Gutenber a explicat paşii strategici în pozitionarea unui produs pe piaţă.

Bonus, Raluca Igret, reprezentant al Fundaţiei Danis Consulting a expus oportunitatea unică de “Burse Erasmus pentru Antreprenori”, un program de burse pentru mentorat in business-ul international.

Tabără de o seară

Pe 10 iulie 2015, Iulius Parc a fost gazda evenimentului „Tabăra de o seară”, din cadrul Com’On Cluj 2015 Capitală Europeană a Tineretului. Evenimentul este un concept de camping urban, o campanie de destresare, cu numeroase activităţi amuzante în aer liber. Vizitatorii taberei care doreau să petreacă o seară relaxantă în Iulius Parc, au avut parte de muzică şi de numeroase jocuri la care au putut participa împreună cu prietenii sau cu familia. Mini-campionat de tras sfoara, board games, sesiuni de poveşti şi glume, treasure hunt, concurs de mâncat pufuleţi şi alte jocuri ale copilăriei au doar câteva dintre surprizele pregătite. Atmosfera a fost întreţinută de trupa Căminu’ 16, compusă din studenţii Robert Sălăgean şi Tiberiu Titieni, finaliştii X Factor România.

Tensiune şi prim-ajutor pentru sănătatea tuturor

În perioada 29-30 august, am organizat o serie de manifestări de conştientizare a importanţei cunoaşterii tehnicilor de măsurare a tensiunii, glicemiei, acordare prim-ajutor facilitate de specialiştii medicali Radu Marchiş şi Diana Samira. Evenimentul a avut loc în Parcul Detunata, în cartierul Gheorgheni. Sub deviza “Împreună pentru un stil de viaţă sănătos ” s-a organizat şi un campionat de ping-pong.

Be Antreprenor Weekend Meeting

Evenimentul ce avea să dea numele asocţiei, a avut loc în perioada 25-27 Septembrie 2015 la Bastionul Croitorilor, reprezentând un follow-up al proiectului “Între Antreprenoriat şi Financiar”, unde s-a mers pe un format de workshopuri, pornind de la contextul macro la nivel de business, până la crearea de echipe şi dezvoltarea de idei de afaceri, urmate de întâlniri săptămânale ale micilor întreprinzători, unde să se poate rezolva orice impediment care stă în calea dezvoltării afacerilor.

Întâlnirile săptămânale Be Antreprenor Weekend Meeting

S-a reuşit crearea unei serii legate, săptămânale, adresate antreprenorilor existenți sau în devenire, din Cluj-Napoca. În cadrul acestor sesiuni, fiecare membru oferea și primea suport în dezvoltarea propriei afaceri. Cei aflaţi la început de drum au avut ocazia să primească sfaturi sau ponturi de la antreprenori cu experiență, să se afilieze unei afaceri sau unui proiect în funcție de interesele sale. Pentru cei ce avea deja o afacere, a fost o bună oportunitate să-si măreasca networking-ul și să prinda noi oportunități de colaborare și dezvoltare.

Aşa am reuşit să setam şi juridic Asociaţia Be Antreprenor Weekend Meeting, cu subsemnatul preşedinte, George Olteanu ca vicepreşedinte, iniţial Razvan Buzilă, în final Florin Grosaru manager financiar, Alexandru Bogdan ca manager pe marketing şi Berbece Cătălin ca manager pe resurse umane.

B-Start

În martie 2016, în cadrul proiectului Career Plus, gândit de OSUBB şi coordonat de Alex Ardelean, am realizat workshopul B-Start, care este un format de seminar interactiv, urmat de activităţi de lucru în echipă pentru generarea de idei noi de afaceri.

bstart.JPG

A venit perioada de scriere de proiecte de finanţare în cadrul concursurilor organizate de Ministerul Tineretului şi Sportului, soldate din păcate cu un eşec, din cauze care mai de care mai diverse. În schimb în toamnă a venit ediţia a 2-a a procesului de bugetare participativă, unde am aplicat cu 2 grupuri informale de iniţiativă, denumite Din Suflet pentru Cluj şi Cluj Altfel, unde Fundaţia Comunitară Cluj a fost un coordonator foarte eficient al fondurilor alocate de Primăria Cluj şi comunicator deschis, în persoana lui Lucian Lupu.

Am zis că e nevoie de nouă tură de clipuri de promovare, unde data aceasta i-am avut protagonişti pe noi protagonişti şi-au făcut apariţia: George Olteanu, Alexandru Bogdan, Dalma Turi şi Cristina Bălăncan ( colege în cadrul studiilor de piaţă), Cătălin Berbece, Orsolya Lorincz, Eliana Ghiberdel şi Medeea Rus, locaţiile alese fiind Detunata Parc şi Invest Caffe. 

La nivel apariţii tv, eu şi vicepreşedintele George Olteanu am bifat 2 emisiuni în cadrul televiziunii locale Cluj A.M, prezentată de superba Mihaela Rus.

Tensiune şi prim-ajutor pentru sănătatea tuturor ediţia a 2-a

Seria de evenimente Din Suflet pentru Cluj 2016 a fost deschisă pe 25 septembrie, în intervalul 12:00-20:00, fiind găzduită de Parcul Detunata, în cartierul Gheorgheni, unde a avut loc o campanie de conştientizare a importanţei sănătăţii şi a unui stil de viaţă echilibrat.Bonus, s-au organizat şi campionate de ping-pong, fotbal, şah şi baschet cu înscriere gratuită.

Ce a fost cel mai fain a fost că datorită clipului de prezentare de mai jos, am fost contactat de Florin Geambaşu, cadrulmedical care a dorit să facă parte din proiect şi chiar şi acum se dovedeşte un voluntar de nădejde în cadrul asociaţiei. Pe atunci mi-a mărturit că i s-a părut foarte amuzant cum alerga voluntarul nostru Biliuţă Mihai, ce tot alergat până a ajuns în Satu Mare 🙂

Tabără de o seară ediţia a 2-a

Pe 8 Octombrie am organizat proiectul outdoor „Tabară de o seară”, unde oameni de toate vârstele au fost invitaţi sa petreacă o zi + o seară relaxantă, la început de an şcolar. Aflat la ediţia a 2-a, în afară de activităţiile de anul trecut (boardgames, concursuri de tras sfoara, mâncat pufuleţi, treasure hunt), anul acesta ne-am propunem să promovăm şi tinerii artişti prin sesiuni de karaoke. Activităţiile nou introduse au fost: concurs de mâncat eugenii, limbo, facepainting, modelaj de baloane, photo propos, paharele bucuclaşe.

Expoziţia Pozele Vorbesc

Pe data de 25 noiembrie la Bastionul Croitorilor, Cătălin Berbece, Antonia Constantinescu şi Orsolya Lorincz, 3 tineri aflaţi la început de drum, şi-au expus pentru prima oară creaţiile în cadrul unor discursuri inspiraţionale despre călătoria parcursă, motivele şi idealurile lor, pe tematica legăturii dintre om şi natură,în ambianţa unor arome plăcute de ceai. Participanţii au avut şansa să se delectateze cu un mix expoziţional de fotografii, desene, picturi,origami şi pufoşenii tricotate. Mai mult de atât, au învăţat gratuit o parte din tainele realizării acestor forme de artă în cadrul unor workshop-uri tematice :”Învaţă să tricotezi”-cu Orsolya Lorincz, „Să desenăm lumea”-cu Antonia Constantinescu, „Creează origami”- cu Berbece Cătălin

Campania Clujul Altfel 2016

Biz-Art

În noiembrie 2016, la Invest Caffe, am personalizat formatul BAWM de întâlniri pe un domeniu specific şi anume arta. A fost un seminar inspiraţional în care Robert Sălăgean, component al trupei Căminu’ 16, finalist X Factor şi Radu Deac, artist, PR de concerte şi concurent la “Românii au talent”, au vorbit despre cum se face business în domeniul artistic.

Şi clujenii dorm câteodată

A fost un proiect ce a stârnit presa locală de scandal, ideea lui fiind una destul de simplă, încurajarea tinerilor la un stil de viaţă mai echilibrat, care să includă mai mult somn şi relaxare.

2017-De la B-Dating spre B-Social

Un loc proiect ce a înarmat din nou cu cerneală pitbulii din presa de scandal, a fost “B-Dating” ce a avut loc în 3, 9, 11 Octombrie 2017 la Cinema Dacia şi 18 noiembrie 2017 la Cinema Dacia, apoi la Urania Palace, urmând ca anul acesta să se rebranduiască în „B-Social”. Activitățile principale constau într-o serie de evenimente de tip speed-networking de câte 5 minute runda în care tinerii antreprenori să facă schimbi de resurse informaţionale într-un mod cât mai eficient, timp de 2-3 ore pentru dezvoltarea de parteneriate durabile, proiecte sociale de impact şi idei antreprenoriale concretizate în afaceri de succes care vor impulsiona baza de colectare a taxelor şi implicarea tinerilor in voluntariat.

La primele 3 ediţii, Ministerul Tineretului şi Sportului, de panica unui nou articol negatv în presă, prin Direcţia Judeţeană de Sport şi Tineret Cluj. deşi am câştigat finanţarea, ne-au ţepuit la decont, relocând fondurile pentru alte proiecte interne, dar no’ asta e România, mergem înainte, better, faster, stronger!

2018

La începutul acestui an, am făcut un pas în spate, lâsând şefia asociaţiei lui Berbece Cătălin, care să poată veni cu un nou vibe, alături de noul board constiuit din vicepreşedintele Cătălin Iurcuţ, managerul pe marketing Drăghiţă Mădălina şi managerul financiar Neacşu Eduard. Avem şi o structură de responsabil: Voluntari –Andrada Bogoş, Research- Florin Grosaru, Design- Cristian Dan Pilip, Health- Florin Geambaşu, Mentoring- Cristina Bălăcan, Fun- Laura Condor şi Lobby-subsemnatul.

În 1 şi 15 aprilie urmează cele 2 ediţii de ” Gameboarding & Recruiting by BAWM “ ca sateliţi pentru proiectul ” Outside the Box”, care sunt sigur că va reprezenta un proiect de impact pentru comunitatea clujeană.

Vă aşteptăm în număr cât mai mare să creştem împreună performanţa antreprenorială a Clujului!

Înscrierile se fac gratuit prin expedierea unui mail la adresa beantreprenorweekend@gmail.com care sa conţină:
✍️ 1. Datele contact
📷 2. Cateva poze care reprezintă afacerea sau ideea de afacere
🤔 3. Un răspuns sincer la întrebarea -> Care crezi că este cea mai mare nevoie a comunităţii de antreprenori din Cluj?
 Înscrierile se fac pentru sesiunea din 1 aprilie până în 31 martie ora 22:00, iar pentru sesiunea din 15 aprilie până în 14 Aprilie ora 14:00. Este important să menţionaţi la care din sesiunile de recrutare doriţi să participaţi.

Advertisements

2 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s