Intr-o perioadă globală plină de probleme mişto, unde deşi comerţul online acaparează o piaţă tot mai mare, concurenţa şi sistemele tot mai avansate de promovare şi optimizare dau dureri de cap celui mai mic antreprenor care îşi vinde primul stoc de haine din viaţa lui dar şi marilor retaileri online ce investesc sume exorbitante în advertoriale pe platforme ca Google, Facebook, Instagram, Yotubue şi altele.
În contextul acesta am ales să vă anunţ despre TeCOMM Bucureşti din 7-8 Martie 2018, organizat de Libero Events, eveniment premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce, unde puteţi ajunge şi voi dacă citiţi până la sfârşit acest articol, doi dintre voi o să câştigaţi prin tragere la sorţi invitaţii la acestă conferinţă organizată la Radisson Blu Hotel. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online și profesioniști în eCommerce cu scopul de a educa și găsi soluţii practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce.
Organizatorii anunță o ediție inedită a evenimentului care înglobează o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.
Practic cel mare mare bai pentru orice retailer este cum să vândă, cum să convingă un cumpărător tot mai educat, cu acces deschis la piaţa globală. E ca la piaţă, degeaba trece omu’ pe langă taraba ta, se uită, probează, dacă nu cumpără, aproximativ aceeaşi experienţă fiind şi în online, unde dai click, te uiţi şi poate cumperi sau poate nu.
În termeni de specialitate, capul de afiş al evenmentului Tim Ash expert marketing online la nivel de TOP 10 mondial, numeşte asta conversie şi în cadrul masterclass-urilor sale trece prin toate elementele ce conving potenţialul cumpărător să treacă în tabăra consumatorilor fideli şi iraţionali, într-o eră a tehnologiei mobile asociată cu celălalte device-uri smart (laptop, tableta, tv) atât de dinamică. Pornind de la mitul ca un site trebe să fie responsive la orice tip de device, pretenos cu toată lumea, Tim Ash mizează pe contextul experienţei clienţilor şi rolul fiecărui device în promovarea unei site de comerţ. Militează pentru o viziune bazată pe nişare şi esenţializare de elemente de meniu, simplificare în utilizare altături de alte aspecte semnificatiev, ce vor fi disponibile exclusiv la TeCOMM: Ecommerce Conversion Masterclass în 4 ore de conținut intensiv susținut de acesta vocea conversiilor online din America. Mai multe detalii despre subiectele de discuție, numărul de locuri și modalitatea de înregistrare se regăsesc pe site-ul oficial al evenimentului www.bucharest.tecomm.ro
Ca şi structură a evenimentului vorbim de prima zi ,7 martie cu prezentări pe partea de targetare, SEO, market place, inteligenţă artificială, dezvoltare de business la nivel internaţional, suţinute de experţi ca Ovidiu Joiţa ( l-am auzit la TeCOMM Cluj şi e un guru pe partea de campanii de optimizare în motoare de căutare şi social media), Sorin Mihai Nistor ( DHL) că ştim că shipping este o componentă vitală în comerţ, Tyminski Piotr expert în managementul banilor din comerţ, Adriana Lyon-Shaw ce va oferi sfaturi despre promoţiile din online şi multe alte suprize.
Ziua 2, 8 martie aparţine de dimineaţă lui Tim Ash, unde efectiv o să vedem cum scoatem cumpărătorul din vizitator, urmând ca după prânz să se meargă pe specializările şi interesele ficărui tip de întreprinzător, fie că vorbim de SEO, marketing online, social media, dezvoltarea unui business online sau soluţii pentru e-commerce, facilitate de oameni ce duc greul industriei de comerţ ca Rareș Bănescu, Bogdan Costea, Sorin Drăghici, Cătălin Matei, Flavia Anghel şi mulţi alţii.
Înscrierile continuă pe website-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro !
Legat de concurs iată ce trebuie să faceţi în 4 paşi simpli:
1.Alături de compania mea de cercetare de piaţă BF Needs am lansat Studiul de evaluare a inovatiei in comertul online pe care vă invit să-l completaţi.
2 Like https://www.facebook.com/TeCommRO/
3. Like https://www.facebook.com/faptesimarketingblog/
4 Share pe facebook al acestui articol pe facebook, răspândiţi vestea în online-ul vostru.
Concursul este valabil până vineri ora 23:59! Câştigătorii vor fi anunţaţi la ora 20:00, sâmbătă 3 martie.
Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt:
Powered by: Retargeting.biz
Premium Partener: Citi
Flowers by: Magnolia
Gold Partener: Exponea
Official Car: Midocar
Partners: DHL, proClick, ContentSpeed, Moloso, Frisbo, IAgency, Baboon, DWF, Plăți Online, Livrări Online, Social-Eyes, E-comision
Recommended Payment Processor: Netopia Mobil Pay
Supported by: Mready, MxHost, Profitshare, Conectoo, Gomag, Online Mastery, Netlogiq, Brand Mentions, Conectiv SEO, Mobila Dalin, Caracteristic, Mindshop
[…] dacă aţi apucat să calculaţi din articolul anterior, dar mai sunt doar 6 zile până la evenimentul Premium de Comerț Electronic TeCOMM, pregătit la […]
[…] cum anunţam într-un articol anterior astăzi, la ora 20: 00, vor fi anunţaţi câştigătorii celor 2 invitaţii la TeCOMM Bucureşti […]