Future of Media 2017

Salutare, dragi internauţi de pretutindeni! După Webstock şi Cluj Bloggers Meet iată că ne pregătim de apusul anului încă din 23 noiembrie la Ramada Parc în Capitală cu Future of Media 2017, un format ce-şi propune dezbrăcarea de secrete a advertisingului mioritic şi racordarea la metode eficiente de promovare a businessului românesc.

Daca ar fii să-l cităm pe Lucian Lipovan în dialog cu Răzvan Lucescu “Care este obiectivul echipei pentru acest final de sezon?” eu zic că acest eveniment îşi propune să coaguleze un comunitate de specialişti din online pentru reliefarea de tactici inovative în dezvoltarea şi extinderea afacerilor din industrie.

Petrişor Obae se intreba într-un interviu cu Moise Guran ” E presa ceva mai puternică decât acum un an?” Moise zicea că nu, eu zic că pe zi ce trece, presa înglobează tot mai mulţi stakeholderi, ce treptat devin actori principali pe scena plasării de produs, graţie tehnologiilor ce sunt la doar un click distanţă.

În sprijinul acestei afirmaţii Gabriela Lungu afirmă că: ” Unii din oameni au cuvântul creativ chiar pe cartea de muncă! “. Iar Anca Ungureanu upgradează afirmaţia ” Vedem acum o emulaţie în zona creativităţii româneşti şi de suport a industriilor creative! “.

Şi într-adevăr sunt influenceri ca Raul Gheba ce merg pe viziunea ” În loc să tăiem porcul, am tăiat ştiuca şi am împodobit stuful”, practic tind să înclin 100% pe principiul enunţat de Anca Ungureanu ” Vorbim foarte mult de minţiile creative, considerăm că în spatele unui demers stă o minte creativă care a încercat să provoace contextul de piaţă, să provoace regulile jocului şi să facă lucrurile altfel încât să obţină maximum de rezultate! “.

Inconfundabilul Petrişor Obae se întreba dacă ” Nu e nevoie de mai multe insule pentru a se crea o masa critică?” şi răspunsul vine natural din glasul Ancăi Ungureanu ” Am făcut o mapare a poveştiilor mai speciale, a ideilor de business care au compenenţa de creativitate! “

Desigur că sunt multe riscuri şi poate ieşi ceea ce Dragoş Stanca caracterizează a fi ” O colivă care va fi platită în funcţie de numărul de view-uri! Dacă vrei să vezi o înmormântare de celebritate, de căţel, de pisica, fiecare cu audienţa specifică, endorsată pe campanii publicitare, nişate pe fiecare domeniu de interes !” dar tot el vine şi cu soluţia: ” investeşti mai puţin într-un clip, dar faci mai multe, durata de viaţă este foarte scurtă, videoul este uşor de consumat!”.

Oameni buni, rămân tot pe firul setat de Dragoş Stanca, fiind de acord cu afirmaţia că “La noi se poate înjura, mai e cu beepuri, share-ul merge natural!” dar eu ca şi Gabriela Lungu ” Se întâmplă să mă fii nşscut cu capul mare” şi alerg spre realitate ca draga de Gabriela Lungu că” Se poate antrena creativitatea, dar să ajungi un Boris Becker trebuie să pui multă muncă în spatele talentului “

Poate mulţi nu vă daţi seama că vă spuneti ca şi Dragoş Stanca la Apropo TV ” E în regulă, încă dorm!” nefiind conştienţi că sunt studii promovate în România de Laurenţiu Dumitrescu conform cărora ” Suntem expuşi zilnic la peste 350 de mesaje publicitare, folosite în expunere şi vizualizare intenţionat. Din cele 350 de expuneri reţinem doar 12 !” Stiaţi asta?! Eu sigur nu!

La urma urmei citându-l pe deja clasicul Laurenţiu Dumitrescu Publicitatea spune povestea unui brand, însă fără atenţia oamenilor aceasta nu are nici o şansă reală să fie ascultată şi înţeleasă!”

Aveţi întrebări?! Dacă nu, înseamnă ca aveţi răspunsuri care le puteţi împărtăşi! Haideţi la Future Media 2017, la Ramada Parc, Bucureşti, joi 23 noiembrie, restul va fi istorie!

P.S Prin vocea lui Lucian Lipovan i-aş întreba pe organizatori din partea publicului: 

“-Pregătiţi şi penalty-uri?”

Dragoş Stanca ar răspunde ferm- “Eu cred că indubitabil, da!” 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s