Analiză de brand Jidvei Mysterium Rose

(P) Dacă Halep a devenit numărul 1 în sfarsit, ar merge să sărbătorim ca tot românu’ cu nişte bere sau mai elegant puţin, că e un moment aparte, cu un vin că aşa e în tenis, ceva peste fileu. Plus că la o masă îmbelşugată de Duminică altfel pică la un grătar de vită puţină licoare de struguri, îţi face loc în stomac pentru o porţie xxl.

De aceea am zis să facem o analiză de brand a soiului Jidvei, colecţia Mysterium Rose.

În continuare vom rula pe o parte din direcţiile presetate încă din primul articol, insistând pe cele aplicabile speţei din acest articol: identitate offline, tehnici de promovare, social media, plasare a produsului, CSR.

Cu pepiniera situată în nor-vestul ţării, în judeţul Alba, mai exact în comuna cu acelaşi nume, Jidvei a dezvoltat prima școală privată de viță-de-vie din România. De amintit este ca încearcă să reducă influenţa negativă a mediu prin tehnologii noi de upgradare a activităţii. Folosesc un butaș fără virusuri și microplasme transmisibile ceea ce arată că au o preocupare semnificativă în materie de standarde de calitate dar şi vis-a-vis de sănătate a consumatorului.

Pe partea de viţă-de-vie tot procesul pare surprinzător de bio, comparativ cu toate vinurile pastile din comerţ. Vțele-de-vie de pe malul Tarnavei trebuie să treacă prin procesul de fasonarea (scurtarea rădăcinilor de la bază în lungime și a celei mai dezvoltate codițe cu 10 cm) si apoi mocirlirea (rădăcinile fasonate și baza portaltoiului sunt introduse într-o pastă de consistența smântânii, preparată din apă, bălegar proaspăt și pământ galben).

La nivel efectiv de gust Rose Mysterium de Jidvei încă de când îl privesti te duce cu gândul la vara, munte si iubire. Definit ca un cupaj de Cabernet Sauvignon, Syrah şi Pinot Noir pare o potiune magica ce te duce undeva pe Valea Prahovei, eu aş îndrazni să spun chiar Sinaia, mai exact Castelul Peleş, unde aşa de fain serveşti un vin, te loveşte parcă spiritul dacic. Deşi e doar din 2016 aduce puţin a picant şi se simte destul de alcoolizat ( 13,5%) pentru gusturile mele.

Este clar un vin ce nu se bea singur, în cel puţin doi, vorba lui Alex Velea, se serveşte chileanu’ pe terasă, dacă e nevoie la inceput sub o paturică şi de ce nu pe balconul cabanei sau chiar al apartamentului. Acest nectar a lui Bachus parcă are menirea să prefacă o seară ca oricare alta într-un altfel de vis special, de neuitat, fără regrete.

Considerata cea mai mare companie din România în comercializarea de vinuri seci şi demiseci, Jidvei se poate mândri cu prezentări a sortimentelor de export peste mări şi ţări, chiar şi la New York!

Ca tehnici de promovare tot ce ţine de branding-ul Jidvei arată super elegant, chiar dacă preţul sticlei de Mysterium Jidvei începe de la doar 37 lei, conform magazinului online oficial, proaspăt lansat http://shop.jidvei.ro/. Deşi pare foarte complex atât site-ul https://www.jidvei.ro cât şi magazinul, ambele versiuni se încarcă foarte uşor şi sunt destul de mobile-friendly. Nu sunt multe site-uri unde m-aş putea pierde aşa de drag cu un pahar de rose de Jidvei ca şi cronometru. Nu prea sunt adeptul achiziţiilor online de vinuri, dar conceptul Jidvei chiar convinge prin combinaţia de modernitate – simplitate-românitate- poftă de viaţă.

blog jidvei.PNG

Ce este foarte frapant este cum au îmbinat pagina de social media cu CSR-ul. Jidvei sponsorizează ansamblul ce-i poartă numele într-o zonă destul de aproape de Mărginimea Sibiului, fâcând tranziţia atât de fin între arealul sibian şi ce albanez, ambele fiind pline de tradiţii şi autenticitate. Pagina de facebook depăşeşte 30 000 de likeuri, cu peste 800 de share-uri la ultima postare, review-uri delicioase, pline de dor, mai ales cele semnate de românii din Diaspora. Bonus au şi o serie de concursuri foarte faine cu premii în sticle de colecţie, deadline-ul de aplicare pentru cel mai recent fiind chiar maine, 9 octombrie!

Sloganul ” Respectă-ţi plăcerile!” nu sună foarte inspiraţional, dar reprezintă un call-to-action în materie de momente ideale când se poate servi acest Jidvei Mysterium Rose, fie că vorbim despre o carte captivantă, ai parte de o noapte de distracţie cu gaşca de prieteni sau mai frumos o noapte de pasiune cu iubita. Chiar şi când ne planificăm urmatoarea vacanţă, paharul de Jidvei Rose ar putea fi aproape garantat, un asistent de creaţie la momentul oportun, un masaj de relaxare pentru papilele gustative.

fb jidvei.PNG

Jidvei Mysterium Rose reprezintă probabil un brand, eu o să îl tot încerc până mă conving 100%, mai ales că a fost o săptămână prelungită până Duminică după-masa şi urmează un început de săptămână infernal, plin de evenimente. Dar până începem treaba şi ziua de Luni, ne relaxăm şi mai ciocnic un pahar de Jidvei Mysterium, hai noroc!

concurs jidvei.PNG

Advertisements

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , ,
Posted in Marketing

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: