BBB-MSM sub zodia China, meniul ideal la Webstock

(P) Dacă ar fi o reţetă de meniu complet a unui degustător de online, clar ar fi nevoie de ceva piperat pus pe masă dinainte ca Matei Dima sau cum îl cum toţii BRomania. Foarte în vogă în noile reclame Vodafone alături de Antonia, face valuri şi cel mai probabil aduce un impact puternic în dezvoltarea portofoliului de clienţi pentru furnizorul de telecomunicaţii. Clipul de mai jos cred că este unul din primele spoturi din seria “net foloseşti, net primeşti”, fiind un deliciu din punctul meu de vedere:

La un meniu fain contează foarte mult şi locaţia, iar Claudiu Butacu vine cu un concept de casă unde facturile sunt 0! Da, da, ati auzit bine! M-am uitat şi eu de 2-3 ori la ideea materializată în realitate şi de fiecare dată rămân şocat de simplitatea realizării ei corelată cu eficienţa generată. Vă las şi vouă plăcerea să vedeti casa EFdeN într-un interviu marca Kooperativa 2.0

Că tot suntem la capitolul imaginaţie şi inventivitate Ionuţ Budişteanu, geniul ce a ales să rămână în ţară, va fi unul din invitaţii-resursă şi la propriu şi la figurat, un tânăr curajos ce reprezintă cu mândrie ţara noastră oriunde în lume, prin proiectele sale îndrăzneţe, el dezvoltând soluţii pentru orbi. A intrat în atenţia media abia în 2013 când a caştigat premiul Intel ISEF 2013 şi de atunci şi-a deschis propria companie în Vâlcea, încercând să dezvolte roboţi cu resurse locale. Este admirabil cât de mult crede în potenţialul ţării noastre!

La o masă cu prieteni dragi discutăm subiectele cele mai importante şi arzatoare din cotidian, ce de multe ori ne dor, dar ce ne şi încurajează să dezvoltăm soluţii pentru o Românie mai bună. Cu Lucian Mîndruţă la masă se poate porni o revoltă social-intelectuală, o revoluţie a schimbării, fiind unul din puţinii jurnalişti autohtoni rămaşi în patimile profesionalismului .

Daca ceva nu pică bine la stomac, este foarte mişto să îl ai pe Shelly a.k.a Andrei Şelaru, ce reprezintă vocea tinerei generaţii, ce are tupeu să se ia la trântă oricând cu orice megatrust media. L-am remarcat pe tânărul vlogger ce a depăsit cota de 800 000 de abonaţi pe Youtube, în campania Fantastic Office, de unde a ieşit conceptul de Fanta Drango.

Nominalizat la secţiunea ” Social Media Projects” Marian Ionescu a.k.a Mariciu şi Ioneasca lui au realizat un serial cu rulota plin de culoare, că no’ după o masă copioasă merge şi o plimbare. Motivul walkingului pe un sound foarte chill, îl regăsim în aproape fiecare episod ionescian, unde nu de puţine ori sunt recomandate o serie de restaurante bune din Bucureşti, ponturi ideale de exemplu pentru un blogger clujean ca mine, ce vine în excursie în Capitală, chiar weekendul aceasta, cu foame nebună de Webstock şi altele.

Unul din moderatorii de secţiuni va fi CRISTIAN CHINA BIRTA şi abia astept să văd cum va regiza servirea preparatelor ce ţin de zona inspiraţiei în creaţie. Sper să ridice mingile la fileu cum ştie el mai bine, să vedem ce brand au învitaţii pe viu, ca în emisiune lui de pe Look TV!

Meniul complet de vorbitori este disponibil pe www.webstock.ro.  

Ştiu că v-am facut poftă şi dacă chiar nu puteţi ajunge la Webstock, evenimentul va putea fi urmărit şi online pe www.webstock.ro, începând cu ora 09:00.

Da’ totuşi, haideţi la Marriott pe 29 Septembrie 2017, că viaţa bate filmu’! 

Advertisements

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Posted in De la Rasarit la Apus, Marketing, My life, Politica, Social Media

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: