Yolo Diana 2.0- Trebuie să încerci, să vezi ce-ţi place

Daca ar veni lângă noi Diana din anul 1 de facultate, ştiind prin tot ce a trecut până acuma, ce ai avea sa-i spui?

Diana- Să se implice mai mult în proiecte, asta îmi pare rău, să ştii! La cafele poţi să ieşi şi la 20 şi la 25 de ani, parcă prea mult am neglijat partea aceasta, m-aş implica mai mult în proiecte de voluntariat, aş studia mai mult, mi se pare ca fost puţin, doar o facultate şi un master, puteam şi mai aveam timp să mai încep şi altceva…

Pe partea de voluntariat ai avut şansa să te implici în proiecte?

Diana- Da, mama e director de parc naţional şi am fost implicată în organizarea de tabere cu elevi, era un parteneriat între o şcoala din Germania şi cea din Rodna, unde am activat ca şi voluntar vreo 3-4 ani…

ski 3Acum că în sfarsit este conştientizat subiectul, ce părere ai despre tăierea copacilor, care se face şi în parcurile naţionale, greşesc?

Diana- Se face şi în parcurile naţionale, dar în scopul igienizării pădurii. Nu poţi să laşi să nu intervină omul, pentru că sunt atacuri de ipide care invadează hectare de pădure, care se usucă şi mai bine izolezi zona, deci şi tăierea este bună pentru regenerare, dar din păcate se exagerează ilegal…

Există punctul de vedere conform căruia dacă trăieşti acolo în zonă, nu poţi să supravieţuieşti decât din tăierea de copaci, pe partea de mediu care crezi că este viitorul României?

Diana- Sunt acţiuni de conştientizare, oamenii au înteles, nu au voie să paşuneze într-o anumită zonă pentru că sunt plante protejate prin lege. Omul se adaptează, orice ar fi, încep să îşi facă ferme de animale, tăierea copacilor nu este singura sursă de venit.  Sunt zone protejate, în care omul a înteles că nu e voie, nici măcar nu s-au acordat despăgubiri inca din ceea ce stiu, încă e conflict între primării si Regia Naţională a Pădurilor. Sunt plantaţii de alun, mentă, fructe de pădure, din care se castigă foarte bine…

Daca e pădurea ta poţi să o tai?

Diana- Nu, tot ai nevoie de aprobare!

Ca ştiu că a fost scandalul acesta de retrocedari ilegale de păduri întregi, erau nişte şmecheri care tăiau tot…

Diana- Ilegal probabil…

Toamna trecută în Sovata la o tabără am zis să mergem şi la Prajd, unde treci peste graniţa cu judeţul Harghita, e o zona superbă, da’ când vedeai…

Diana- Gol!

Da, ras tot…

Diana- Eu schiez de mică şi am revenit în Borşa, la schi. Când am văzut cum zici tu, tot ras pe deal, se vedea cerul prin padure, am rămas…

Dacă vrei să fii malefic până la capăt, tai zona de pădure şi îţi mai construieşti şi o cabană, dacă tot ai ras şi nu mai creşte nimic…

Diana- Şi îţi mai faci şi un drum ilegal ☹

ski 2Pe partea de sport am făcut un pic de research despre tine, dar o să te las pe tine să povesteşti, ce sporturi îţi plac?

Diana- De 19 ani schiez, îmi place foarte mult! Pentru mine sâmbetele şi duminicile la schi iarna, nu se compară cu o ieşire în oras, las absolut orice, chiar dacă nu am trupă sau gaşca, îmi iau schiurile şi merg singură. Pentru mine e cel mai frumos, cea mai faină senzaţie, nu pot să o exprim în cuvinte…Am participat şi la concursuri naţionale, am luat locul 1 la etapa naţională, la categoria mea de vârstă…acum vreo 14 ani a fost asta 🙂

Cum ai depasit frica, că te duci şi nu mai ştii să te opreşti😊)?

Diana- Eram mică când am început, acum am o aplicaţie pe telefon care la sfârşitul zilei mi-a arătat top speed 89 km/oră şi i-am dat print screen, am rămas mască, să mergi cu aproape 90km/oră cu schiurile, mi se pare inconştienţă, dar după ani de exerciţiu…

Care este pârtia lu’ Diana?

Cel mai mult îmi place să schiez în Austria, din păcate nu am fost decât o data. În Italia am avut peripeţii, în Romania îmi place foarte mult la Şuior, in judetul Maramureş, vreo 3 ore până acolo. Din păcate, în Cluj sunt doar Buscat şi Băişoara, nişte pârtii uşoare, dar pentru un weekend, merită!

Un sport la care am văzut că erai mare fană este handbalul…

Diana- Aaa, handbalul! Handbalul este o iubire, nu am jucat, dar îmi place foarte mult Cristina Neagu şi uite întâmplător am ajuns să merg la un meci de Final 4, la Budapesta, pentru că cineva îşi vindea biletul. Am stat în galeria Buducnost, vis-à-vis era CSM Bucureşti. CSM a învins Buducnost şi eram supărată, dupa aia m-am alăturat galeriei CSM şi anul ăsta din nou am mers, o să rămână tradiţie, întodeauna în mai o să merg în Budapesta la Final 4, îmi place foarte mult…

21744441_1707029885998428_1652036484_n.jpgPasiunea asta pentru handbal ţi-a fost insuflată de cineva?

Diana- Da, de Ioana, o prietenă bună, fostă colegă de apartament, soţul ei nu mai putea să meargă şi aşa m-am dus, am fost mandră că aveam drapelul semnat de Cristina Neagu!

Trecerea ta la a fi fan CSM are legatură cu transferul Cristinei Neagu la echipa din capitală?

Diana- Nu, atunci CSM nu era favorită, nu avea nici o şansă, a jucat cu Gyor şi nu stiu dacă ştii, te-ai uitat la meciul ăla?

Cred că l-am prins…

Diana- Erau tot prelungiri..

La 7 metri..

Diana- Era Pessoa în poartă şi tot apăra, eram cu sufletul la gură. Atunci am plâns de bucurie, înca mai am momente când mă uit la videourile acelea. A fost aşa, ceva neaşteptat!

Ce impact crezi că o să producă revenirea ei în România?

Diana- Cristina munceşte foarte mult, este implicată şi dedicată, aş fi preferat să o văd la o echipă mai stabilă, mi se pare că CSM fiind finanţat de Consiliul Local, o să aibă acelaşi mers ca şi HCM Baia Mare, nu o să mai fie fonduri, o să se dizolve echipa, aş fi vrut să fie într-o echipă mai stabilă.

Ca şi contabil, care ţi pare cea mai ideală formă de finanţare pe care ar trebui să o aibă un club sportiv? Că problema asta este în România indiferent de sport, în momentul în care nu se mai bagă autorităţile, se duce de râpă totul, există surse alternative de finanţare pentru sport?

Diana- Am citit un articol că Ţiriac o să investească în ceva cluburi sportive, un om care se implică, care are bani, care iubeşte sportul, e mult mai de viitor, decat un consiliul local care se dizolvă rapid sau vin alţii la putere, care nu iubesc sportul şi nu mai acordă…

Am văzut că CSM Bistriţa a reuşit revenirea pe prima scenă…

Diana- Da, la fel, să vedem căţi ani 😊

Ai o serie de oameni pe care i-ai urmat în viaţă şi care reprezintă un ideal de succes?

Diana- Da, pentru mine mama mea e modelul meu! Vreau să fac şi carieră, îmi doresc şi familie foarte mult, trebuie să fie echilibru în toate.

Care sunt expectanţele tale de viitor pe termen scurt, ce se vede Diana făcând în un an-doi sau poate chiar şi un vis măreţ încă neîmplinit?

Diana- Uite, anul acesta mi-am îndeplinit visul, am reuşit să-mi iau apartament, dupa ani de muncă. În următorii 2-3 ani, vreau să fac lucruri care mă fac fericită, nu am un target pentru dacă nu mi-l îndeplinesc, sunt nefericită, nemulţumită. E aşa, totul merge de la sine!

O prognoză de cash-flow😊)

Diana- Cash-flow cât mai mare!:))

Ai folosit un cuvânt foarte special în descrierea anterioară, care mie îmi place foarte mult, cum ai defini tu fericirea?

Diana- Pentru mine este foarte important ca relaţia cu omul de lângă mine să fie ok, pentru că de acolo vin multe nemulţumiri, dacă e bine în viaţa personală, mi se pare că jobul şi toate zbârnâie. Nu eşti împlinit sufleteşte, de acolo apar nemulţumiri, frustrări, ăla e motorul pentru mine😊

Fericirea şi succesul sunt aceleaşi în cazul tău?

Diana- Da!

Uite, un răspuns foarte sincer! Pe partea de timp liber şi deconectare, te văd o persoană festivalieră, care ştie să fie în centrul evenimentelor, dacă ar fi sa-i recomanzi unei persoane care vine toamna aceasta anul 1 la Cluj, ce i-ai propune în materie de have fun în Cluj?

Diana- Toată lumea începe cu Piezişa, cu party-uri în cămin, în oficiu, pana dimineaţa, ăla e startul. După 2-3 ani, când începi să-ţi selectezi şi prietenii, vezi ce ţi se potriveşte, mie îmi place să ies in localuri unde nu se impune un dress code sau o anumită etichetă, în care ies să mă simt foarte bine, dar îmi place să ies şi în localuri bune, unde e necesar sa stau 2-3 ore să mă aranjez …

La partea de festivaluri ce ai recomanda ca şi contabil personal, să fie un randament bun între fun şi financiar?

Diana- Şi mie mi-e destul de greu, când mă gândesc că săptămâna asta nu mai fac aia ca în weekend să merg acolo. Poţi să ţii pasul cu toate, atâta timp cât ştii să te limitezi de la anumite chestii. Vezi care îţi sunt priorităţile, pentru mine vara, 4-5 luni pe an este foarte important să merg la festivaluri, sa ies cu trupa, iarna şi schiul presupune bani o grămadă, găsesc lunile alea moarte în care pun bani deoparte şi uite aşa facem să fie bine…

Este o reţetă destul de mişto!

Diana- Da!

Care sunt festivalurile la care îţi iei bilete early bird?

Diana- Mie îmi plac foarte mult Parov Stellar, mi-am dorit să merg la un concert de al lor. Prima dată am fost în Viena de 1 Decembrie. Am rămas foarte impresionată, am vazut că vin în Budapesta, am adunat fetele, chiar dacă nu ştiau despre trupă: “ Parov Stellar e foarte tare!”. Tot încercam să le conving că transformat în lei biletul costa 100 lei. Îmi pare rău că nu am ajuns la Electric Castle, am fost anul ăsta la Neversea, era weekendul următor şi am renunţat, dar la anul promit să merg şi la Electric şi atunci pot să fac o comparaţie între Neversea, Untold şi Electric. De asemenea, mi-a plăcut foarte mult şi Jazz în the Park!

21741846_1707029955998421_134365703_nUite, un festival mai nonconformist, ce te-a atras?

Diana- Hai să-ţi zic, cum am ajuns la Jazz in the Park. Aveam un control la Medlife, nu mă simţeam bine, am aflat că-s sănătoasă, am ieşit de acolo şi auzeam muzică. Am ajuns, mă plimbam singură pe acolo, am zis să intru şi eu, m-am aşezat pe un hamac, pentru mine a fost aşa super-relaxant, o sunam pe Oana: “ Oana trebuie nepărat să ajungi, nu ştii ce pierzi! “ A fost o atmosferă aşa de faină, ne-am destins, ne-am relaxat, mi s-a părut foarte reuşit! Nu am fost în anii trecuţi, ca să pot compara, dar mi-a plăcut anul acesta!

Pe partea de Untold, care ţi-a plăcut mai mult, Untold sau Neversea?

Diana- Untold-ul îmi place ca e în Cluj, am întâmpinat probleme cu taximetriştii în Constanţa, mi s-a parut foarte greu să găsesc cu ce să merg acasă, eram obosită de la drum. Nu vreau să găsesc bile albe şi bile negre, mi-a plăcut, a fost diferit faţă de Untold, nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor mele, dar mi-a placut…

Pe partea aceasta eşti adepta mersului la mare sau la munte, care este dragostea ta?

Diana- La munte m-am născut, la mare merg cu drag de fiecare dată, dar îmi place şi muntele foarte mult!

Deci ai rămas oarecum la origini..

Diana- Da!

Cât de mult contează în momentul în care vrei să faci ceva, să poţi ieşi din zona de confort, gen dacă trebuie să mergi la 700 km de Cluj sau spre vest?

Diana- Întodeauna am încercat să ies din zona de confort, pentru că dacă rămâi acolo, te plafonezi, nu mi-ar plăcea să-mi fac toate weekendurile la Rodna, Tarniţa sau Gilău, nu vreau să fie o rutină în viaţa mea. Caut locuri noi, festivaluri, asta conteaza foarte mult, să încerci lucruri noi, să vezi ce ţi se potriveşte!

La nivel de chill, ai câteva recomandări de cărţi, seriale, filme ?

Diana- Nu apuc să văd, cred că nu am văzut un film de 2 ani de zile! Îmi place să citesc bloguri, toată lumea e pe net, o carte am citit, spre ruşinea mea, acum o jumătate de an-un an, cărţi psihologice citesc mai mult, ce-mi cade în mână…

La nivel de recomandări de bloguri nu prea am avut în interviuri…

Diana- Fiind fată le urmăresc pe bloggeriţele celebre, bloguri care mă inspiră cum să mă îmbrac, locuri în care să merg…

Cât de mult contează o reclamă într-un blog, dacă deschizi un articol şi îţi dai seama din prima ca e o reclamă, îl mai citeşti sau îţi place să fii pacalită şi abia pe final să te prinzi că e o plasare de produs?

Diana- Îl urmăresc tot, dar am fost şi dezamagită să îmi comand produse de make-up care erau foarte lăudate. Sunt cazuri în care văd ca e o reclama împuţită, care se vede ca e platită, dar sunt şi altele care le urmăresc până la capăt, chiar dacă nu cumpăr produsul ăla, e promovat cum trebuie…

Vroiam să văd dacă eşti pe principiul câinele care latră, nu muşca😊)

Diana- Exact!

“Poţi să fii frumoasă şi neplăcută”

Ca şi fată, care ţi se pare că este limita în a fi frumoasă, dacă natura nu te ajută foarte mult vs a fi naturală?

Diana- Pentru mine, frumuseţea unei femei constă în gesturi, în felul în care ea se face placută, poţi să fii înzestrată cu frumuseţe, dacă eşti arogantă, superficială, rea, eu întruna vreau să fiu un om bun si lucrez la lucrul acesta!  Poţi să fii frumoasă şi neplacută, poţi să fii o fată cu trăsături normale, fară să ai atuuri fizice şi să fii văzută foarte frumoasă. Chestia asta cu frumuseţea în ziua de azi e relativă…

Contează prima impresie?

Diana- Contează, din păcate foarte mult!

În stabilirea unei relaţii, indiferent de natura ei, cât la sută este prima impresie?

Diana- Uite, cred că şi la mine şi la tine contează prima impresie, însă contează foarte mult şi pe ce te axezi să cunoşti la omul acela. Am trecut prin chestia asta, în care prima impresie era esenţială, nu exista o a 2-a întâlnire sau revedere, dacă nu era ok prima impresie. În fiecare om găseşti ceva de descoperit, am încercat să trec peste fizic, pentru că la urma urmei e trecător, omul ce are în cap, cu aia ramane!

Pe principiul de frumos e frumos, de deştept e frumos😊)

Diana- 😊) Da, da!

Eşti genul de persoană care înainte să cunoasca pe cineva nou, sau să meargă la un festival nou, îşi crează asteptări mari din entuzisam sau nu-şi crează asteptări pentru a nu fi dezamagită?

Diana- În funcţie de ce stare am, pentru Neversea am mers 600-700 de km, mă asteptam să fie wow, având experienţa Ibiza în spate. A fost ok, n-am vrut să plec de acolo dezamăgită, pentru că a fost concediul meu, bani investiţi şi vreau să rămân cu gândul că mi-a placut. Aşteptări am, însă nu vreau să plec dezamagită, orice s-ar întâmpla, întotdeauna sunt optimistă: “ Uite, ce faină o fost aia, aia!”, chiar dacă se strică maşina pe drum, chiar dacă nu e ok cazarea, mi-a plăcut!

Cum ai compara Constanţa cu Cluj?

Diana- Pentru mine Clujul e o a 2-a casă, Clujul are oameni de calitate făcând o comparaţie cu cei din Constanţa si aici am zis tot…

Întrebările pe care am vrut să ţi le adresez şi-au cam atins obiectivul, eu am o chestie ca la final să las şansa oamenilor pe care i-am batut la cap cu întrebări, să spună dacă au întrebări, sugestii sau reclamaţii la adresa mea..

Diana- Uite, eu nu ştiu dacă am fost foarte apropiaţi cât am fost colegi, ne salutam pe stradă, suntem prieteni pe facebook, dar am ramas foarte impresionată de modul cum a decurs interviul, eram foarte panicată de momentul în care o să înceapă înregistrarea, pentru că discuţia noastră a fost foarte faină dinainte. Eu m-am simţit foarte bine, familiar, aşa te văd eu acum, sper să mai urmeze interviuri, din punctul meu de vedere totul a fost bine!

Din punct de vedere contabil suntem pe profit?:))

Diana- Mereu suntem pe profit! 😊) E conta creativă, stii?:))

O întrebare care mi s-o năzărit, dacă ar fi să faci bilanţul prescurtat, care a fost profitul pe anul ăsta faţă de cei anteriori?:))

Diana- În fiecare an e un profit tot mai mare, aşa trebuie să fie😊)

Care ţi se pare că sunt aspectele importante unde ai reuşit să evoluezi?

Diana- Am cunoscut foarte multă lume de calitate, pentru asta sunt foarte bucuroasă, oriunde am mers mi-am facut prieteni, asta înseamna că sunt un om plăcut. Pe lângă asta, am vizitat foarte multe locuri, contează şi cu ce rămâi în suflet, decât să-mi cumpăr un ceas care costă 500 lei, mai bine mă duc cu fetele 2 weekenduri undeva, să rămân cu amintiri frumoase, ăstea-s chestiile cu care rămâi!

Pari o persoană scumpă la poze, ce părere ai despre momentul în care eşti intr-un loc nou, unde sunt persoane ce-şi fac 1000 de selfie-uri, crezi că e strict că aşa îşi doresc sau s-ar putea să piardă pe partea de experienţă mai mult decât ar căştiga ca notorietate online ?

Diana- Ce filmezi cu retina rămâne întipărit în cap, să mergi la un eveniment, să-l vezi prin display-ul telefonului mi se pare aşa… Imortalizezi un moment, două, trei, care ţi se par mai frumoase, să le revezi cu drag. Când sunt la job, în pauza de masa, mă umplu de bucurie când văd câte un video, arăt cunoscuţiilor, însă n-aş putea să stau pe Insta Stories ore întregi, mi se pare plictisitor, le transmiţi ceva, faci un live, dar nu poţi să stai o noapte întreagă pentru alţii, să vadă ei şi tu să nu vezi nimic, nu te bucuri de moment…

Eu sunt pe principiul oamenii care nu sunt acolo, n-au vrut să vină, au avut ce rata, nu prea merită, decât dacă vrei să faci o carieră din aşa ceva…

Diana- Exact!

Eu aş ambala frumos, pe final, înainte să întocmim toate situaţiile, să le ştampilăm cu un mesaj pentru prietenii tăi, colegii contabili, fanii blogului, un mesaj de la tine, din suflet…

Diana- Ieşiţi din zona de confort, ca e greu, da’ e frumos! Grijile trebuie lăsate acasă, că nimeni nu e curios de ele şi vă bucuraţi de viaţă, că e prea frumoasă să fiţi trişti şi îngânduraţi, negativişti!

Dat fiind faptul că a venit sfârşitul exerciţiului, eu îţi mulţumesc din suflet că ai avut amabilitatea să fii multitasking, si sa te si vopsesti J

Diana- Şi eu îţi multumesc şi sper să mai urmeze…

O să mai urmeze o serie de noi aventuri şi nebunii la care să ne revedem şi să fie super-fain!

21763669_1708280452540038_1108554332_n.jpg

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Posted in Interviurile "Iesi in fata", Yolo-Interviu "Iesi in fata"

Leave a Reply

