Drumul spre soare

(P)”Abia aştept să creşti mai mare, să fugim de poliţie, să purtăm ochelari de soare, să ni se vadă starea de tranziţie”, clar acestea sunt versurile care îmi trec prin minte când îmi aşez pe nas ochelarii de soare, vibe-ul pozitiv, starea chill şi soarele mai abordabil de privit fiind efectele binevenite într-o zi toridă de vară savurată pe plajă, la bronzat, cu ceva răcoritor la îndemână. Bine ei reprezintă şi make-up ideal după o noapte nebună, când ochii sunt mai mahmuri şi roşii decât faţa:))

În fiecare an când merg la mare am nebunia mea să-mi achiziţionez o pălărie şi o pereche de ochelari. Încă din early summer am zis să dau o tură pe la farmacie să cer sfaturi specializate despre ochelari care să-mi ofere şi o oarecare protecţie, nu doar să mă facă să par cool. M-au speriat un scorurile, pe principiul că dacă sparg o fiţoşenie de 400-500 lei mă cam zgârii pe ochi.

Norocul meu că zilele aceastea am descoperit ceva mai decent sub 100 lei. Ochelarii de soare Pedro  mi se par o alegere ideală ca raport calitate-preţ, au lentilă polarizată, formă de ramă masculină şi culori diverse, versiunea pe negru mi se pare că se poate adapta la orice tip de ten şi accesorii vestimentare.

Cu reducere de 50% găsim şi ochelari de soare mai extravaganţi, ce acum sunt la 129 lei de la 199 lei, cu braţe din lemn şi culori superbe gen albastru oglindă, poţi fi un hipster la un buget de cumpărător destept.

Mă tot uit la ” Mariah’s World” şi credeam ca sunt impresii când diva poartă ochelari de soare dama în lift, dar chestiunea cu fotosensibilitatea ne poate afecta pe toţi, în ultima vreme şi eu îmi pun ochelarii când simt că îmi lăcrimează ochii şi nu mă simt sentimental lovit :))

Că tot suntem la categorii staruri internationale, imaginaţi-vă fără scuturile solare actori atât de îndrăgiţi ca Arnold Schwarzenegger în Terminator, Tom Cruise în Top Gun, Jean Reno în Leon, Wesley Snipes în Blade, David Caruso în CSI Miami, Laurence Fishburne în Matrix, mai ales în momentele când îi aseaza sau îi dau jos, oare ar fi fost la fel de badass, scenele ar fi fost atât de epice, dramatice, de impact?

So, dragilor citându-l pe carismaticul de mai jos ” When it’s your time, it is your time!” Dacă vara şi vacanţa v-au intrat în suflet, luaţi-vă ochelarii şi chill mergeţi către mare şi soare!

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Marketing

Leave a Reply

