Momentul acela când cred că nu mai cred în poveşti…

În seara aceasta o colega de la job ne-a dus la “Frumoasa şi bestia”. Eu aveam asteptări mari pentru că sunt sau cel puţin eram un mare fan al poveştilor clasice. Dar am luat somn…

Stau să mă gândesc dacă nu cumva am uitat să mai cred în povesti, dacă nu cumva copilul din mine moare încet, dar subit. Efectul colateral pentru care multă lume mă felicită este că am devenit mai matur, în sensul că mi-am luat un job full-time, nu mai sunt aşa agitat, pratic am intrat şi eu în rândul lumii. Dar personal nu sunt foarte entuziast de aceste schimbari deoarece sunt mai puţin entuziast, mai ironic, mai acid, mai răutăcios, mai robot ca no fac şi eu ce face toata lumea. Pare un upgrade de la windows xp la vista, aşa for the sake of the trend, fără nici o urmă de pantă ascendentă vizibilă, fără să mă simt cu adevărat o persoană mai bună, mai evoluată.

Rămân la părerea că nu merită să dau copilul din mine pentru nimic din lume. Am o singură viaţă şi dacă eu nu o traiesc nu o să se ofere nimeni voluntar să o traiască în locul meu. La o conferinţă  când au cerut exemple de lideri care inspiră l-am menţionat pe Charlie Sheen socând pe toti, ca no trebuia să specific vreun tocilar din IT, chiar am fost provocat sa mă justific de ce l-am ales ca pe acest “puşcăriaş “şi atunci am încercat să explic că nimeni nu e perfect, deosebirea dintre rău şi bine este subiectivă, iar alegerile ne aparţin, de la Charlie am o mulţime de învăţat mai ales pe partea how not to do it.

În fine, sper că filmul din seara aceasta să fi fost foarte prost, mult prea musical şi copilul din mine să mai poata fi resuscitat din când în când, deoarece asta ne facem oameni, în speţă ne conferă puterea de a alege, de a crea experienţe unice, de a savura viaţa, cu bune, cu rele.

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in My life

Leave a Reply

