Melissa, partea a 2-a “Când eşti stresat, mănânci o ciocolată”

Ai o serie de cărţi pe care le-ai recomanda cititorilor blogului?

Dacă sunt pasionaţi de alchimie recomand “Echinox”Şi aşa mai pentru toată lumea…

“Alchimistul ” de Coelho ?

Nu numai, îl luase pretena mea când eram în drum spre casă şi am citit partea întai. Nu am mai apucat să citesc aici in Cluj, în rest acasă lecturez…

Ţi se pare că în industria muzicală de cele mai multe ori eşti tu sau eşti un personaj?

Ai mei îmi spun că sunt altă persoană când cânt. O prietenă bună îmi spune că sunt diferită cu fiecare persoană în parte.  Sunt şi copilaroasă, matură foarte rar, înfumurată, îngamfată, arţăgoasă, uneori atât de dulce încat îţi vine să mă mănânci 😊

Ai o personalitate diversă…

Multiplă!

Cam câte personalităţi ai?

Păi, nu ştiu 😉

Crezi că după ce termini facultatea o să mai fie posibil să te întorci acasă sau preferi să rămâi în Cluj ori alt oraş mai mare?

Singurul lucru care îmi place acasă este cerul. Aici în Cluj este fad, nu se vede nici o stea, nimic, nu se compară, am fost acasă şi mă uitam la stele, erau aşa de frumoase…

Stelele sunt o sursă de inspiraţie?

Da! Este altfel cand vezi seara întinderea de văi, aicea ciu-ciu 😊

Oarecum se întelege de ce îti place marea, seara e…

Daaa! Stai acolo…

Sau dimineaţa la rasărit!

Aia da!

Ce alte laitmotive mai ai, care te scot dintr-o pană de inspiraţie?

Deobicei compun atunci când plouă afară…

Ce alţi artişti români apreciezi?

Lidia Hojda de la Vocea României, Holograf, Voltaj si Delia canta bine…

În momentul de faţă aveţi acelaşi timbru vocal😊)

Da?!

Aşa mai grav😊)

Mai trebuie să-mi iau o fustiţă cu îngheţată şi să-mi pun vată de zahăr în cap şi sunt Delia, că părul îl am😊)

Iţi mai trebuie 3 culori cel puţin😊)

A fost şi numa verde parcă😊)

Eşti o fană înraită a talent-showurilor?

Nu mă prea uit la tv, doar la Vocea României!

Dacă ai avea garantat un loc la un singur concurs muzical ce ai alege?

Dacă aş avea şansa, ca pregătit nu întreabă nimeni dacă eşti…

Să zicem că ţi s-ar propune…

La Vocea Romaniei că este mai altfel…Chirilă este puţin înfumurat şi îi place să joace teatru, dar ştie ce face, că de cand e numai el castigă, e bun acolo…

Mi-aduci aminte de Campania Pepsi de anul trecut, nu ştiu dacă ai văzut-o…

La mare!

I-au dus în Vama…

Daaa, genial! Chiar mă uitam şi ziceam “Vezi noi am stat acasă! Pe noi nu ne lasă parinţii😊)”

Ca artist, ţi se pare că prinde mai mult muzica veche sau comercială? Ce ţi-ai dori să asculte publicul tău?

Eu mi-aş dori să asculte câte puţin din fiecare, aşa e cel mai bine….Din păcate se pune accentul pe muzica comercială. Dar de când am venit în Cluj, situaţia este puţin diferită faţă de zona mea…  Dacă mergi la mine acasă nu poţi să mergi într-un local să asculţi blues sau jazz…Îmi cântă ”Taca-taca-taca😊)”. Seară de rock se face la noi în orasel odată la nu ştiu cât timp…Era odată un bar, dar venea tot norodul şi iţi dai seama că nu puteai să te duci…

În vremurile acestea marketingul si PR sunt mai importante decât muzica în sine pentru ascultători?

Da!

Dacă ai putea rescrie regulile industriei muzicale ce procente ai acorda marketingului şi muzicii?

Cred ca aş renunţa la chestia de marketing, cu toate că sunt în domeniu şi este foarte importantă dar dacă muzica e bună, nu văd de ce are nevoie de o prezentare care sa-ţi intre în cap altfel decât a fost creată, aşa decentă, trup şi spirit, nu numa trup…

La nivel de imagine crezi că o să fie necesar pe viitor o investiţie semnificativă ca să ai success? Sau o să mizezi doar pe munca ta de artist?

Îti dai seama că trebuie să fiu îmbracată mai în trend, dar mă gandesc că  mai chinui şi mori de foame din când în când, îţi mai permiţi să-ţi iei o hainuţă decentă😊

Ai şi o frumuseţe naturală!   

Multumesc, exceptând astăzi când îmi stă părul ca o roşie uscată…

Eşti o prezentă destul de placută şi la prima impresia n-ai parea tiparul clasic de cantareaţă rock , ce nu pune accent pe prezenţa ei, ci doar pe muzică… Mă gândeam la un exemplu contemporan reusit,  continuând ideea din discuţia anterioară…Ce părere ai despre Adele, care cântă foarte bine, nu arată senzaţional…

Este foarte frumoasă…

Să spunem că nu se încadrează în standardele actuale…

Nu e slabă, dar ca femeie este foarte frumoasă, n-ai ce să spui…Şi faţa ei este frumoasă, chiar şi la corp băieţii oricum preferă fetele mai voluptoase, nu le plac scândurile😉)

Mai rubensiene😊

Aşa! Mie mi se pare frumoasă!

Ca atitutine mi se pare foarte tare, în momentul în care nu a fost lasată să-şi spună discrusul după caştigarea unui premiu, le-a arătat semnul păcii 😊)

Bine le-a făcut!

Ţi se pare că un astfel de gest în industria româneasca te-ar trage în jos? Ţi-ai permite ca artist să faci aşa ceva în România?

Clar că nu!

Spre finalul interviului, dacă doreşti să punctezi sugestii, comentarii, întrebări…

Cum ai vedea o lumea ideală, oricât de extraterestru ar suna?

O să-ti raspund la intrebare daca promiţi că mă laşi să-ţi întorc întrebarea 😊

Sigur!

O lume ideală, în viziunea mea este fericită, nu foarte bogată, cu un standard de viaţă acceptabil, zâmbăreaţă, sinceră, care îşi asumă ce spune, nu vorbeşte sau face lucruri doar aşa de dragul de a le face, o lume unde vorbele sunt conectate cu faptele…Vroiai să completezi…

De multe ori fericirea unora este necazul altora!

Daaa..

Ca sa fie fericită, multă lume face rău altora şi ajung să fie nefericiţi, pentru că nu poţi forţa…Este o fericire după care alergi … Lumea este prea ocupată să caute fericirea şi nu o observă acolo unde este, e maruntă, nu e wow, de genul “Să vezi ce-am vazut şi ce-am făcut, am dat nu ştiu câte mii de euro, să vezi ce băiat frumos…”. Sunt momente care trec pe langa noi şi realizăm la bătrâneţe cum a trecut fericirea…

Cum ai defini fericirea?

Este tristeţe, zâmbet, lacrimi şi tot… Gândeşte-te, dacă ai zâmbi în fiecare zi, te-ai plictisi la un moment dat, mai ai nevoie şi de câte o palma să plângi.Complementar, este un lucru bun sau rău, e cum vrei tu, ca pianul , care poate să sune superb sau să scârţâie şi să te înnebunească de cap, depinde cum vrei să-l foloseşti. Aşa e şi cu fericirea, este cum vrem noi şi ca să fie fericiţi oamenii ar trebui să facă ce vor şi să-şi îndeplinească scopul. Într-o societate care te forţeaza să faci ceva îţi pierzi viaţa efectiv lucrând şi nu la ceva ce-ţi place, faci că trebuie, să dai mancare la nevastă şi copii. Nu eşti fericit, deşi ai familia ta, ajung să se despartă…Pentru ce trăim?! Trăim ca să muncim toată viaţa, la şcoală înveţi mult, prost şi fără rost, în viaţă munceşti mult, prost şi fără rost… Banii vin şi se duc şi nu ai cine ştie ce satisfacţie… Mai bine puţin, te bucuri, faci o rulotă acolo sa ştii că ai bani de benzină, speli nişte blide şi aia e, să fii departe de impusul ăsta de nefericire…

Într-unul din interviurile anterioare un prieten asemană fericirea cu succesul, tu le-ai echivala?

Nu! Mulţi oameni de succes sunt nefericiţi că au doar succes, fără feelingul ala… fericirea este să mergi pe stradă, să te prindă ploaia şi să nu ai umbrelă, să mergi prin ploaie, să mergi la ţară şi să mănânci roşiile necoapte din gradină…

Gogonelele😊)

Da, să te umpli de pământ la gură :)) Sunt chestiile astea mărunte, nu că m-a cerut de nevasta la Turnul Eiffel, deşi şi aia e frumos…

Crezi că oamenii împrumută fericirea din filme?

Multa lume îşi fac filmul lor în cap, nu este rău, dar când exagerez este naşpa, că ai nişte aşteptări de la viaţă, la tine în cap e într-un fel şi defapt nu e aşa. Normal că suferi şi eşti doborât, nu este aşa cum ţi-ai dorit să fie. Chestiile acestea cu problemele psihice, este filmul în capul lui, trăieşte acolo în luminiţa lui, nu a fost nimeni să-l asculte, să-l ajute, dacă eşti singuratic, în ziua de azi eşti judecat …

Ca şi tipuri de filme spre ce mergi mai mult?

Istorice şi SF!

Eşti o rebelă?

Nu! Daca ar fi să-l întrebi pe tatal meu ţi-ar spune că da, dar nu sunt. Daca rebel înseamnă să stăi până la 2 noaptea să cânţi atunci da, sunt rebelă😊)

Genul acesta de rebeliune îl apreciez şi eu, la fel am fost şi eu în studenţie şi nici acum nu sunt neapărat un baiat cuminte 😊)

Cred că sunt prea liniştită😊

Este o întrebare nouă ce se adresează la angajare şi pare foarte interesantă, dacă te-ar descrie prietenii ce ar spune despre tine?

Că sunt rautăcioasă, mănânc mult, prea mult, că îi fac pe toţi tot timpul să zâmbească 😊

Aia e clar, şi eu sunt de acord 😊

Îmi place să trăiesc momentul…

Apropo de momente ştiu că eşti foarte selectivă, ce ştie să aleagă momente faine, cu tine am fost la concertul Semnal M., cum îti dai seama dacă merită să mergi la un eveniment?

Ai vazut ce fac baieţii ăia, ştiam de trupă de mult timp. Ştiam că-s buni, dacă îti place ceva şi ştii că ei cântă fain, o să iasă totul bine, este calitativ, normal că iese perfect.

Te-ai duce chiar dacă prietenii nu vor să vină, doar de dragul eventului?

Probabil ca da! Am vrut să merg, dar crezi că m-au lăsat?! Până să vin în Cluj nu am prea fost la concerte, că nu m-au lăsat ai mei. I-am prins pe Silviu Paşca, Xonia care cântă bine live, are un timbru foarte frumos.

Sunt concerte la care ţi-ai propus sa mergi?

La Cargo!

Ce apreciezi la această trupă, ce cântece îţi plac?

Nu pot să fiu aşa selectivă, toate-s frumoase. Îmi place răguşeala din voce a solistului…

Ai putea să fii şi şi tu acum solistă la Cargo😊)

Da, “ Plouă încet, încet…”Au starea care ţi-o transmit, te bagă în poveste…

Apropo de stări, am o rubrică “ Fărâmă de soare muzicală”, pentru starea de acum ce cantece s-ar potrivi?

Probabil daca tot e jazz Frank Sinatra- “Fly me to the moon”, poate o vedem cand iesim afară, aici tot timpul sunt nori, nu pot să concept…De ce nu am cer în Cluj?!

Păi este cer…

Nu se vede, e totul roşu…

Încercă să urci pe Cetăţuie sau pe Feleac că este fain, mai ales vara!

Pe Cetăţuie am fost…

Tu ai prins si sezonul ploios-nourat, dar vara cel puţin de la mine se vede superb cerul, de la etajul 9. Dacă este şi senin, e ideal, în februarie a fost eclipsă de luna în penumbră…

Ce tare! Şi geminidele!

Ce sunt?

Este o ploaie de stele care apare odată la 7 ani parcă sau la 4 ani…

Ţi-ai pus multe dorinte?

Nu că nu am fost, era înnourat şi am vrut să merg, dar de unde atâta fericire…

Apropo de astrologie ce zodie eşti?

Rac!

Ţi se pare că are vreo relevanţă zodia?

Da, tot timpul dau înapoi…

Da?! Cam asta este înseamnătatea zodiei tale?:))

Eh..

Pomeneai de alchimie, SF, consideri că poţi să aduci magie în viaţa ta, chiar dacă teoretic nu există?

Magia este, să defineşti o stare, un lucru pe care nu ţi-l poţi explica…

Există magie în viaţa ta?

Hai să zicem uneori, că sunt momente magice pe care nu ai cum să le defineşti, frumoase, care îţi rămân acolo…

Iubirea ţi se pare magică?

Ce m-am încruntat, nu vreau sa văd ce faţă am făcut😊)

Daca ar trebui să defineşti iubirea în câteva cuvinte, ce ai alege?

Nu ştiu, ăsta nu este subiectul meu preferat…

Din afara zonei de confort?:))

Daaa!

Acesta era şi scopul!

Am avut o experienţă mai naşpa, iubirea a murit odată cu persoana respectivă…

Ne putem referi la toate felurile de iubire…

Cum aş defini iubirea? Dragostea trece prin stomac, ce naiba😊)

Ca tot spuneai că eşti gurmandă:))Crezi că ar mai fii alte întrebări vis-à-vis de acest interviu?

De ce mi-ai luat interviul? 😊

De ce? Nu ştiu, mi se pare că esti un personaj vintage…

Nu mai pot de vintage ce îs 😊)

Un personaj care în momentul în care îl întâlnesc… eşti o lume aparte…

Ce drăguţ!

Eşti ca un fel de personaj de desene animate!

Caracterizează-mă într-un personaj de desene animate!

Ai vrea sa te caracterizez intr-un personaj de desene animate?

Daaa!

La nivel de atitudine, zâmbet şi cum acţionezi pari un personaj Disney, ai atitudinea sweet, a desenelor despre muzica, cam acolo te-aş pune. Pe partea de appereance, felul cum te îmbraci, felul cum araţi aduci a personaj din perioada interbelică a muzicii, stii?

Tu, lasă-mă cu muzica şi zi-mi,  sunt un Tom, un Jerry, nu ştiu😊)

Eşti o combinaţie de desene animate!

Am spus că am personalitate multiplă, n-ai cum să mă caracterizezi😉)

Un personaj alb-negru din seria cu mobsters. Erau unele scene cu Droopy, când era detectiv cu fiul lui. Ai putea fii un personaj distinct sau în “101 Dalmaţieni” in rolul …

Cruelei? Muahaha! 😊)

Nu prea, uite ai merge şi în rolul unei vrajitoare gen “ Sabrina” !

Aaaa!

Care pare că e cuminte şi in în fiecare episod face câte o trăsnaie, dar la final rezolvă tot, rămâne aceeaşi persoană calmă, zâmbitoare ca şi cum nu s-ar fii întamplat nimic, linişte şi pace 😊)Mi s-ar părea mişto să punctăm cu un mesaj pentru persoanele care vor citi interviul, fanii blogului, prieteni de ai tai, împătimiţi ai muzicii şi artei …

Să facă tot timpul ceea ce simt şi să nu uite de visele lor, indiferent că-ţi zice mama “Du-te la medicină să faci bani!”. Tu fă ce simţi, ce-ţi place, dacă nu, nu o să fii fericit niciodată. Dacă vrei să fii fericit, fii pregătit să mori de foame 😉)17274604_1410825445626235_1012594816_n.jpg

Crezi că merită să mori de foame ca să fii artist de succes?

Măi, îţi dai seama că nu mori tot timpul de foame, ocazional mai rezişti cu un sandviş, o zi,două, te descurci!

Crezi că o să existe nişte limite materiale care o să-ti pună capac, să nu-ţi mai poţi continua visul?

Asta nu ştiu…

Sau eşti dispusă să treci peste orice pentru a-ţi realiza visul de a deveni artistă?

Greu ţi-este şi dacă mergi la medicină şi câştigi nu ştiu cât, nu se ştie niciodată atunci când nu poţi să ai atunci când iţi trebuie, poate să-ţi moară ăla pe masa de operaţie şi tu să intri într-o depresie… Oricum o iei tot rău e, deci răul în viaţă tot apare, tu decizi dacă îl faci să fie un rău care izvorăşte dintr-o plăcere şi ştii că ai făcut ce-ţi place, ţi-ai trăit visul sau munceşti, faci, nu ai nici o satisfacţie, pe deasupra mai ai şi atatea pe cap, o grămadă de probleme…

Cum faci faţă stresului?

Ce stres? La facultă? Păi nu dorm, mănânc dulciuri😊)

Asta este metoda Melissa de a rezolva stresul?

Da! Când eşti stresat, mănânci o ciocolată şi îti trece tot!

Din punctul meu de vedere, eu zic că interviul a fost încununat cu succes…

Mâncăm o salată de fructe?

Gata, hai să sărbătorim! 😉)

 

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Yolo-Interviu "Iesi in fata"

Leave a Reply

