Melissa, partea intai “Daca nu visezi, n-are rost…”

Bine v-am regasit, dragi prieteni la rubrica Yolo- Interviu- Iesi in fata!  De data aceasta o avem alaturi de noi pe zambareata Melissa Dragota. Am avut sansa sa o cunosc anul trecut pe 8 Octombrie la “Tabara de o seara”, unde a fost o prezenta suprizantoare, dar mai multe o sa detaliem in randurile mai jos.

Cum te-ai descrie in 60 de secunde?

Intr-un cuvant: albastru !

Albastru?

Daca vrei sa aflii mai multe, analizeaza culoarea si  o sa ma cunosti!

Are legatura cu marea?

Daaa!

Iti plac foarte mult vacantele la mare?

Nu-mi place nimic intr-o oarecare masura , imi plac toate…

Ce statiuni ai apucat sa vizitezi?

Venus, Saturn, Vama, Mamaia…

Costinestiul l-ai sarit?

Da, am fost tot cu ai mei, stii cum sunt parintii “Fata mea nu merge singura in tabara!”

Carei statiuni i-ai da locul 1?

Nu pot sa ma pronunt, eram mica cand am fost…

In Vama cand ai fost?

Aveam vreo 8-9 ani…

Vara aceasta ti-ai propus sa mergi la mare?

Da, in Vama!

Crezi ca Vama mai e la moda?

Da..am vazut ca merg destul de multi, cei care stiu sa se distreze merg in Vama. Cine vrea doar club si bautura merge la Costinesti ;))

Te inspira si partea de muzicalitate, versurile lui Chirila?

Ei, hai sa nu-l bagam pe Chirila in ciorba asta:))

Ti se pare ca muzica trupei Vama reprezinta o promovare a statiunii?

Se poate, nu m-am gandit. Probabil ei au pus numele trupei pentru ca acolo se simteau cel mai bine, nu neaparat pentru publicitate….

Ai o melodie preferata?

Da, imi place “Epilog” in mod special, dar nu pot spune ca e super-preferata.

Ce anume iti place la aceasta melodie?

Daca o asculti foarte bine iti dai seama ca explica sensul vietii, ce trebuie sa faci ca sa fii fericit, este foarte profunda…

Ce ar trebui sa faci tu si cei din jurul tau ca sa fii fericita?

Eu ar trebui sa fac pur si simplu ce simt si sa-mi realizez dorinta, iar oamenii sa se bucure de bucuria mea si sa faca si ei la fel.

Care este cel mai arzator vis al tau?

Sa cant pe un stadion plin cu persoane sute, zeci de mii!

Ti s-ar parea mai fain sa fie o melodie cover sau compozitia ta?

Iti dai seama ca mi-ar placea sa fie compozitia mea!

Te-ai apucat sa compui?

Da, imediat ce m-am apucat sa invat sa cant la chitara eu deja facusem prima melodie cu 3 acorduri.

Da?! Si ai un plan defnit pentru cand o sa lansezi cantecele tale?

Nu, nici macar nu mai tin cont de ele, copilarii…

De unde a aparut pasiunea pentru chitara?

Tot timpul am vrut sa invat sa cant si le-am tot spus la ai mei: “ Vreau chitara, vreau aia, vreau aia! “. Bunica mea, cand am facut 12 ani, mi-a luat o chitara clasica si am invatat abia pe la 13 ani…

Ai avut o sursa de inspiratie in familie?

A cantat tata in tinerete….

arta.jpgDeci oarecum este o mostenire generica…

El numa o lalait-o :))

Imi aduc aminte ca la “Tabara de o seara” ai cantat la chitara, cum ti s-a parut evenimentul, conceptul si concursul “Cant din suflet pentru Cluj”?

Foarte dragut!

Stiu ca ai fost singura concurenta care a venit cu chitara…

Pai, asa mi-a zis Antonia:))

Te-o pacalit, dar te-o pacalit bine:)) Nu mai tin minte ce melodii ai cantat, “Epilog” si mai care oare?

Queen-Too much love will kill you!

Chiar crezi asta?

Uneori da…nu stiu.. eu cu dragostea, eu iubesc tot ce este in jur, mai ales tot ce se mananca:)

Ai mancaruri care oricand ti-ar fi dragi sa le gusti?

Eu mananc de toate!

Esti gurmanda?

Da!

Spre ce te tinzi mai mult in materie de preparate de casa, felul 1 sau deserturi?

Deserturile:)

Ti-am ridicat-o la fileu:)) Ai anumite prajituri care iti plac?

Prajitura sa fie, ce-mi place mult este prajitura care o fac eu!

Ai o reteta speciala?

Da!

Care nu se divulga?:))

Secrete de familie 🙂 Mie imi iese cel mai bine 🙂

Este pentru momente de sarbatoare sau cand ai tu pofta?

Cand am eu pofta, dar acum nu pot ca nu am cuptor.

Mi-ai adus aminte de o prietena comuna ce vrut sa faca piscoturi:)

Si i-au iesit?

Nu stiu, i-am imprumutat tava, am inteles ca i-au iesit ceva biscuti:) Care ti se pare ca este rolul femeii in ziua de azi, mai exista activitati specifice, femeia poate face orice, nu doar in bucatarie? Te intreb asta pentru ca tinerii din ziua de azi nu mai considera preparatul in bucatarie o chestiune importanta …

Femeia si barbatul au fost amandoi buni la toate, doar ca femeia nu a avut atat de multa libertate. Barbatii au fost cei mai buni bucatari pentru ca  aveau voie sa faca mai multe decat femeia. Este discutabil, ca nu a fost o libertate egala si atunci este putin inferioara, dar in ziua de azi se poate ridica deaspura barbatului.

Intr-o relatie crezi ca responsabiltiatile ar trebui impartite sau facute impreuna?

Impreuna! Dar asta nu o sa se intample ca femeile sunt al dracu rau 🙂

Si in materie de timp nu ar fi foarte eficient…Daca ar trebui sa alegi intre rolul de gospodina, familie versus cariera spre ce optiune ai tinde?

Vai, ce intrebare…

Te vad o persoana mult mai matura pentru varsta ta 🙂

Esti prima persoana care imi spune chestia asta!

Speram ca nu si ultima 🙂

Tata tot timpul imi zice :”Maturizeaza-te odata!”. Nu stiu cum sa raspund la intrebarea asta, normal ca toata lumea viseaza la o cariera. Ideea este sa fie amandoua acolo.

Crezi ca este posibil?

Da!

Este posibil in sensul sa nu neglijezi pe una in favoarea celeilalte?

Da, se poate! Sunt multi artisti care fac o meserie ce necesita prezenta 24 din 24 si tot mai au timp de familie….

Eu ma uitam la “Mariah’s World”, un reality show despre Mariah Carey, unde fiindca avea turneu in toata lumea nu a apucat sa se casatoreasca. Nu stiu daca era adevaratul motiv, dar nu avea efectiv timp…

Atunci e normal…

Mergand mai departe la nivel de preferinte muzicale mergi mai multe pe muzica veche?

Ascult orice, in general mai vechi, la nivel de nou…Ii asculti peste tot unde te duci, aia se manaca. Ascult orice, exceptand manelele, dar si d-astea ca mama facea mancare pe manele…

Are gust mai bun muzica pe manele?:))

Ai zis daca are gust mai bun muzica pe manele?:))

Are gust mai bun mancarea pe manele?:))

Era buna mancarea, n-am ce sa comentez 🙂

Era un studiu care arata ca pe muzica clasica, balade, celulele se divid grupat, mai rapid, iar pe rock inmultirea celulelor se face mai divizat si de acolo comparatia cu mancarea poate era o manea de suflet…Exista cateva genuri de muzica care le apreciezi in mod special?

Rock, jazz, country, opera, musical…

Poti nominaliza o serie de artisti de care nu te poti satura niciodata?

Bon Jovi si Queen!

Imi aduc aminte de Bon Jovi cand i-am ascultat cu adevarat pentru prima oara. Eram intr-un club retro din Sibiu si se tot punea “It’s my life”, pe atunci elev de clasa a 11-a nu stiam cine canta melodia si pe de alta parte nu-mi placeau melodiile de la tv marca Bon Jovi gen “Have a nice day”. Dupa ce am tot dansat pe versurile “It’s my life”, am inceput sa indragesc Bon Jovi cu tot portofoliul de melodii…

Ideea este ca trebuie sa stii cum sa asculti, multa lumea spune: “Vai, asculti rock! Esti satanist! Dute mah de aicea!”. Este o chestie de cultura, o muzica mai greu digerabila…

Dar pe de alta parte ca in orice gen muzical sunt trupe care nu poti spune ca fac muzica. Daca intri sa cauti versurile lor, vezi ca nu au nici o noima, nici o legatura cu negativul…

Sunt si inflorituri dinastea de nu stie nimeni ce-i cu ei, ca in  orice stil, ca si  in muzica actuala sunt o gramada…

Sunt artisti actuali care ti se pare ca se ridica la nivelul vintage-ului pe plaja ta de preferinte?

Tibi Albu de la “Vocea Romaniei” eu zic ca se intinde destul de bine pe clasic, nu exagereaza cu modernismul, sa fie el acolo in hard. Are melodii frumoase, timbru special, aduce aminte de trecut, se simte acolo…

Ce apreciezi mai mult la o melodie, versurile sau linia melodica?

Amandoua, nu poti, n-ai cum altfel!

Uite de exemplu la Lenny Kravitz nu prea apreciez versurile, da in schimb linia melodica…

E faina !

Sau iarasi Santana in momentul in care auzi un singur acord…

Stii ca e el, n-ai treaba…

La nivel de oameni care au facut istorie in muzica pe cine ti-ar placea sa-I avem alaturi de noi?

Freddie Mercury! Pentru mine este… nu ma pot exprima,sa introduci opera in rock si sa faci ce o facut el, chiar n-ai ce sa comentezi, a fost genial omul!

Ti se pare ca a avea emotii inainte de o prestatie muzicala, este mai mult distructiv sau constructiv in cazul tau? Cum preferi,  sa ai sau sa nu ai emotii?

N-ai cum sa n-ai emotii! Daca nu ai emotii, nu poti sa te numesti artist:)

Tu cum preferi ca si cantitate de emotii, sa fie multe sau putine? Sau sa le poti tu controla?

Emotiile sunt, tu hotarasti daca sunt pozitive sau negative, depinde de tine, emotia este emotie, tu decizi!

Cum reusesti sa-ti canalizezi emotia intr-o energie pozitiva in cazul tau?

Eu incep sa rad ca fraiera deobicei sau tremur toata ca varga, sunt happy. Emotia de dinainte este ca un fel de frica de necunoscut, dupa aia trece si ma simt bine…

Publicul empatizeaza cu tine, simte emotia?

Tot timpul!

Chiar daca nu canti ci prestezi la un instrument…

Da!

Imi povesteai inainte de interviu ca pe langa chitara mai este si un alt 2-lea crush: pianul…

Am cantat foarte putin la el…

Pe partea de instrumente iti place mai mult chitara?

Da! Inveti mai usor…

Crezi ca ar putea fi combinate intr-o melodie?

Da, hai sa fim seriosi, deja s-a facut chestia asta!

Un format de chitara-pian ti s-ar parea ideal pentu tine? Crezi ca ai putea sa le faci pe amandoua deodata?

Nu!

In sensul in care cu o mana sa canti la pian si cu cealalta la chitara…

Ai nevoie de 2 maini sa canti la chitara, musai!

Sa ziceam ca s-ar inventa…

Exista niste bratari, ti le pui pe mana, chitara de aer si poti canta la chitara, dar practic canti la aer:)

Dintre viziunea de a face mai multe lucruri astfel incat sa nu te demotivezi sau a te concentra pe o singura directie si sa fii cea mai buna, pe care o impartasesti, spre diversitate sau pe o singura directie la calitate maxima?

As vrea sa spun ca pe o singura directie, dar mai mult spre diversitate ca asa cere viata, n-ai ce sa faci, trebuie sa le impaci pe toate…

Si in materie de ce-ti doresti tu?

Daca ar fi dupa ce-mi doresc eu…e bine asa cum e!

Cum se impaca muzica cu Facultatea de Arte, se imbina, intra in contradictoriu?

Pana acuma n-am avut timp sa cant cat am fost cu facultatea….

Deci ca si timp se concurenaza una pe alta?

Da,  n-am stiut eu sa-mi impart timpul, dar acuma sper sa nu se mai concureze una pe alta…

Care crezi ca o sa fie viitorul tau, in arta sau in muzica?

Si muzica este o arta…


In arta ma refer la nivel de sculptura, design…

Nu stiu…nu stiu ce o sa fac maine, dapoi… Eu cred ca amandoua. Obiectivul principal este designul, planul B, care este planul A, planul principal.

Esti la varsta la care chiar poti sa visezi…

Normal,  daca nu visezi, n-are rost!

Acesta este un citat bun pentru titlul articolului!Ca tot vorbeam de viitor, Clujul ti se pare un oras potrivit unde sa-ti indeplinesti dorintele sau este un pas spre urmatorul nivel?

Mi se pare un oras bun sa lucrez la implinirea dorintelor, pana acum am cunoscut persoane deosebite!

Cum ai reusit sa vii in Cluj, cum te-ai hotarat?

Proful meu de la care am luat ore a facut facultatea la Cluj, mi-a spus: “Meli da’nu vrei sa mergi la Cluj?”. M-am interesat si mi-a placut de prima data si am zis hai sa vin!

Aveai in minte si alte optiuni?

Da, Timisoara!

Si ce a facut diferenta?

Ca Timisoara este Timisoara si trebuia sa stau la matusa mea daca mergeam acolo si mama trebuia sa o umple de de toate plus ca e mai slaba facultatea de acolo…

Care au fost primele tale cuvinte pe care le-ai rostit cand ai ajuns in Cluj? Care a fost prima senzatie, primul vibe care ti l-a dat orasul?

A fost asa parca m-am intors in timp…

Esti de 6 luni in Cluj, cum ti se pare ca oras?

Inca nu am apucat sa-l cunosc pe tot…

In articolele din rubrica facem de multe ori comparatia intre Cluj si Bucuresti, crezi ca este vital sa ajungi la Bucuresti ca sa ai succes in industria muzicala sau se poate si de aici?

Se poate de oriunde, daca chiar iti doresti, dar acolo se cam intampla lucrurile….Depinde de ce vrei tu, daca vrei sa fii pe radio sau sa ai viata mai veche, sa ai tu concertele tale, sa fie totul live, sa te simti bine, nu sa canti ce-ti dau altii…

Crezi ca viitoare ta cariera artistica o sa fie plina de compromisuri?

Nu stiu…

Esti dispusa sa faci compromisuri pentru a ajunge la succesul tau profesional?

Orice pentru muzica!

Ca studenta ti se pare ca arta si muzica mai pot fi si hobbyuri, activitati din timpul liber sau te saturi de ele incat in timpul liber vrei sa faci si altceva?

N-ai cum sa te saturi, tu ce tot zici acolo, ce prostii spui…

Daca vorbim de desenat, daca ai foarte multe proiecte asemanatoare la facultate…

Eu inainte de examenul la anatomie m-am pus si am cantat, nu ma puteam abtine! M-am dus dimineata la examen, eram super-relaxata. Dupa examen, cu toate ca cred ca am dat-o in bara, eram chill, m-am simtit bine 🙂

Pe cei 100 000 de studenti stresati in sesiune din orasul acesta ai cateva recomandari muzicale pe care sa le asculte, cumva sa imprumute din starea ta de calm si liniste?

Depinde de fiecare ce-l relaxeaza…

Cateva ponturi:)

Eu personal invat cel mai bine pe Chopin, pe jazz iarasi se invata bine…

Ca tot vorbeam de planuri, te gandesti sa incerci si o experienta in strainatate?

Da!

Ai anumite destinatii unde ti-ar placea sa ajungi?

Daaaaa! Vreau sa mergi musai in Scotia. In Norvegia trebuia sa ajung dar nu am mai mers…

Ai fost pana acum in strainatate?

Da, in Austria!

Cum ti s-a parut experienta austriaca?

Foarte misto! Am stat 3 zile, dar a fost superb!

In excursie?

Da!

Romania ti se pare o optiune viabila, se mai merita sa ramai in tara?


Este pacat de tara aceasta, ca este atat de frumoasa, sunt atatea posibiltati, suntem tara cu cei mai multi proprietari, avem aproape fiecare cate o locuinta, nu te da nimeni afara,dar a fost atat de vanduta ca resurse si tot, se cauta sa se desparta. A fost puternica, asa mica cum a fost ea, toata lumea a atacat-o. Normal ca nu ai nici un viitor pentru ca nu se vrea sa ai un viitor in tara. Iti dai seama ca daca as avea oportunitatea as incerca sa lansez aici ceva, sa pot sa scot, ca suntem putini, dar daca ne strangem si incercam sa scoatem tara inainte, sa o protejam cat o mai ramane , saraca… De ce sa nu fac pentru tara mea?! Ca aici m-am nascut. M-as duce si afara, as face si acolo, ca poti fi international, nu zice nimeni, desi visez eu prea departe….

Sa ai acolo un nume de scena, chiar te-ai gandit ?

Nu!

Sau o sa mergi pe numele tau real?

Tata  voia  sa ma cheme Fiona inainte sa ma nasc 🙂

Fiona?

De la ‘Shrek”!

Tatal tau a fost mare fan “Shrek”?

Nu era alta poveste…

Aici te intersectezi cu povestea lui Dacian Ciolos pe care il cheama si Julien, mama sa citea “Alb si Negru”, in care Julien era un personaj important si de acolo s-a gandit sa-i puna numele acesta…Ai o serie de carti pe care le-ai recomanda cititorilor blogului?

Raspunsul in curand, in partea a 2-a

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Yolo-Interviu "Iesi in fata"

Leave a Reply

