Mai poti fi fericit?

“Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata”, asa glasuia Chirila in “Calul din Malboro”. Daca ar fi sa ma iau dupa prietenii care au raspuns la provocarea Yolo-Interviu, Teo asocia fericirea cu succesul iar Loredana imi spunea ca este “O caldura interiora care iti spune eu astazi simt ca traiesc si nu doar supravietuiesc!”.20160822_170606

Realitatea este ca “Progresam si uitam sa fim fericiti, ingropam bucurii intr-o mare de biti, nu te mai poti ascunde, esti mult prea conectat. nu mai poti sa fii singur, esti identificat, nu mai poti sa refuzi, nu te lasa sa crezi, te invata sa-ti cauti iubirea pe net, viata este viteza, nu mai poti sa te opresti, te strivesc cei din urma, daca incetinesti. Cineva sa opreasca invazia de biti, cineva sa ne faca din nou fericiti…” (Intro Vama Veche- Fericire). Probabil ca oftati dupa ce vizualizati acest citat si va resemnati. Dar nu este cazul, starile generate sunt parte 90% din viata noastra. Exista insa macar un 10% de moment de fericirea in fiecare zi, tine de fiecare daca il savuram sau il trecem cu vederea. Eu unul incerc sa le traiesc fericirea la maxima intensitate.

In cele ce urmeaza o sa va prezint o serie de momente banale de tip up and down din viata mea, caci asa sunt eu, vorba cantecului de la Activ: “In lucruri simple ma regasesc si cand zambesc si cand traiesc, doar o clipa imi e de ajuns sa visez, vreau sa dansez nu ma opresc”. Cele mai clasice perioade de fericire ale mele sunt dupa cum v-ati dat seama probabil deja, muzica si dansul, deoarece reunesc elementele vitale dintr-o stare de fericire: euforie, libertate, creativitate, pasiune, prieteni. Pretul platit sunt starile de oboseala, mahmureala, visare prelungita care apar ca si efect colateral, ca daca dansez pana la 7 dimi in club, este greu tot mai greu sa fiu fresh a 2-a zi.

Foarte 1.jpginteresante sunt momentele care te duc de la agonie la extaz. Am fost foarte trist sa aflu anul trecut ca nu mai ajung in tabara la mare, dar dupa o saptamana-doua ma suna sa-mi spuna ca am devenit eligil de pe loc 15 de rezerva. Si cand e vorba de mare sunt nebun, este locul unde ma regasesc 100%. Visul meu este sa-mi iau o casa/apartament la mare si ma stabilesc acolo, dar in Romania, nu in alta parte. Sa stau dimineata pe plaja sa admiri rasaritul si valurile la apus, poate cea mai inocente senzatii pe care le pot simti…

O vibe ciudat de fericire ma incearca cand reusesc sa le dau contestatarilor peste nas. Imediat dupa ce am fost pus la zid pe nedrept, sa am sansa sa ma ridic imediat dupa deasupra tuturor. Este o implinire care imi da fiori pe spate si ma face sa lacrimez de bucurie, devin nestemate in materie de amintiri .

Pe partea de bucurie online, foarte utila este aplicatia facebook de memories unde revezi poze de acum 5-6 ani, practic ce faceai mai demult pe vremea aceasta. Si desi acum sunt mai batran si pufos, parca imi licareste un led in inima, imi provoaca flashback-uri superbe, nebunii din studentie. Si in secunda 2 imi vine sa scriu la un prieten vechi cu care nu ne-am mai vazut de secole, sa iesim la o poveste de dragul amintirilor.

Acuma si daca o sa castigati 1000 euro sau alte premii in viata, retineti mesajul meu: putem sa fim fericiti chiar daca azi suntem la parter si maine la etajul 99, fericirea este la etajele intermediare, trebuie sa riscam, sa oprim liftul si sa ne savuram momentele, ca oricum liftul vietii este rapid si este pacat sa avem regrete cand am iesit din bloc pe aleea eternitatii 🙂

Pentru rabdarea de-mi citi gandurile va las cadou o melodie care exprima cea mai pura forma de fericire, cea care nu poate fi exprimata in cuvinte: Lin.Orb.Vid.Etern.

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in My life

Leave a Reply

