Partea 2 “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume”by Teo

Dupa ce peste 300 de persoane si-au facut timp sa descopere randurile cernute in partea introductiva a interviului de lung metraj, ne tinem de cuvant cu cea de-a 2-a parte a interviului cu Teo, denumita “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume” by Teo. Ramasesem la intrebarea…

Ce seriale si filme poti spune ca ti-au placut foarte mult si poti recomanda si cititorilor blogului ?

In materie de filme imi plac astea mai twisted, mai ciudatele, de exemplu: “Inception”, “Shutter Island”, “Now you see me 1” mai degraba decat partea a 2-a. Ar mai fii“Theprestige”,“Coherence”, “Timecrimes”, “Predestination”, “Identity”, “Memento”, seriale…

Care este fimago mundi 2.jpgilmul tau preferat?

Foarte greu de spus, pentru ca sunt diferite! Am uitat de “Interstellar”, care mi se pare cel mai bun film aparut in ultimii ani, din punctul meu de vedere!

Ce parere ai despre blockbusterul aparut in decembrie si lansat de cateva zile in Romania?

Assassin’s Creed?

Da!

O sa ma duc joi (12 ianuarie) cu colegul de camera! Am incercat de curand sa ma joc “Assassin’s Creed”, dar poate m-am apucat prea tarziu de el, ca nu ma mai prinde asa…

La nivel de seriale, ce ne propui?

Game of Thrones, adica exista seriale bune si Game of Thrones, cel putin din punctul meu de vedere. Ar mai fI ”Breaking bad” care ar fi foarte bun…mama, cate am vazut, nu-mi mai aduc aminte acum…antonia.jpg

Pe partea de jocuri, crezi ca exista o varsta la care nu-ti mai vine sa te joci?

Nu!

Sau sunt jocuri pentru o anumita varsta?

Poate, depinde de cat de mult iti place sa faci asta!

Ce jocuri ti-au marcat copilaria?

Imi aduc aminte cand jucam “Heroes 3 ” cu sora mea pana noaptea tarziu si mai veneau ai nostri si ne ziceau-“Bai, culcati-va! Ce faceti pana la ora asta? ”. Primul joc pe care l-am butonat vreodata a fost Need for Speed 4- High Stakes…

Filmul l-ai vazut?

Eram in Ghana, in aeroport si au dat drumul la filmul acesta si am vizionat doua treimi din el, am vazut si cum se termina si atunci nu m-am mai apucat de el.

Dar ai recunoscut traseul, nu?

??

Era din NFS Most Wanted!

Da?

Aproape tot traseul si masinile!

:))

Daca ar fi sa recomanzi, ce jocuri le consideri educationale, nu e doar waste of time?

Un joc care mie imi place super-mult si pe care chiar l-am butonat inainte sa vin la Cluj este “Rome Total War”, unde ai grija de campania ta si fiecare cetate pe care o cuceresti. In momentul in care intri intr-o batalie tu te ocupi de tot, cum iti asezi trupele, ce faci, absolut tot controlezi, este destul de complex…

De strategie?

Da, de strategie!

Ce parere ai despre jocurile care creeaza dependenta? Ai fost sau esti in aceasta situatie?

Stiu ca era o perioada in care ma jucam “League of legends” incontinuu cu prietenii din liceu, in sensul ca ajungeam acasa…

Si cum te opresti?

Bai, cred ca m-am oprit odata cu prima vara in care am calatorit mai mult, am avut mai multe schimburi de tineri si experiente asemanatoare si iti dai seama ca ajungeam acasa stiind ca peste o saptamana plecam in alta parte, ma jucam, dar mai putin…

Depedenta de jocuri se trateaza treptat ?12670418_931840256863931_7005840188124018077_n.jpg

Se trateaza prin viata reala!

Deci ii dai switch off!

Da, asa e cel mai bine!

Ramanand la categoria pasiuni, ce cantece iti place sa fredonezi la chitara?

Imi plac foarte mult cantecele folk, poate pentru ca atunci cand eram mic, mama ne canta la chitara, mai ales cand se lua curentul, venea cu o lumanare si ne canta la chitara. Ea canta, ca eu si Antonia nu stiam sa cantam atunci…

Acum stiti amandoi!

Acum stim amandoi, stim sa copiem cantece, e mult zis cantat la chitara…

Cum te apuci sa inveti sa canti la chitara?

Recomandarea mea e sa te apelezi la un profesor, eu am ales alta cale, chit ca a fost involuntar. La un moment dat, am luat chitara mamei care era prin casa, am ciupit-o de doua ori, am rupt doua coarde, am gasit o paleta de badminton, i-am scos plasa, am taiat cat sa fie pe masura coardei si am pus-o. Si dupa i-am aratat mamei, “Uite, mama! Am reparat chitara!” A ras mama :))

Imi dau seama ca se si auzea, nu? ;))

Da, da! 🙂

Suna a tenis, nu?:))

Claar 🙂

Ai cateva sporturi care-ti plac?

Imi place sa joc fotbal, chit ca nu-mi mai place sa ma uit, dar iubesc sa joc, cu fiecare ocazie, daca ma suna un prieten: ”Ba, hai la fotbal!”, raspund cu “DA!”. Mi-ar placea sa invat sa joc tenis. La tenis chiar imi place sa ma uit…

De masa, sau de camp?

De camp, mi-ar placea sa ma pricep si mai bine si la cel de masa, ca mai am si acolo multe de invatat…

Putem merge maine la Complexul Sportiv Gheorgheni! (Si chiar ne-am dus)

Mi-ar placea! Iarasi, biliardul imi place, chiar daca nu ma uit si nu stiu nume mari…

A fost O’sullivan la Cluj, parca…

Da?!

Pe partea de fotbal, tii cu vreo echipa?

:)) Oho! :))

Cand eram mic tineam cu Steaua, tin si acum, dar este o forma foarte pasiva, pentru ca asa de plictisitor este si fotbalul romanesc in momentul acesta si este greu sa tii cu cineva pentru ca esti descurajat!

Cand ai fost ultima oara pe stadion?

N-am fost pana acum pe stadion!13631447_1235844123095277_3025849013325073572_n.jpg

Deloc?

Deloc!

Stiu ca voi acolo in Pitesti, ati avut Fc Arges care..

A fost Fc Arges…

Si acum e SC Pitesti condus de Rica Neaga parca…

Da…

Pasiunea pentru sport, pentru fotbal ai mostenit-o de la cineva?

Cred a fost plantat acolo, nu neaparat de ai mei, desi tata a fost microbist, ca mama nu are nici o treaba, dar este chestia asta ca in Romania, acesta este cel mai mediatizat sport si involuntar m-a prins si pe mine. De exemplu, vad ca suntem foarte buni la handbal, dar mie nu-mi vine sa ma uit la handbal…

Macar la handbal fete…

Este alta poveste acolo :))

Te mai uiti la tv? Ce-ti place sa ti se promoveze, cum ti-ai alcatui ghidul tv personal?

Ce mi-ar placea sa fie la tv? Bine, acum prin natura jobului sunt lipit oarecum de tv,  pentru ca trebuie sa urmaresc o serie de reportaje de stiri la un moment dat, dar nu pot sa zic ca e uitat la tv, pentru ca daca ajung acasa nu-l deschid…

Ce tip de continut, te-ar determina sa redevii telespectator?

Bai, nu stiu daca m-ar convinge ceva sa ma reintorc la tv pentru ca principalul avantaj al internetului este libertatea de a alege, chit ca este un continut care imi place, poate la un moment mi se ia si mi-e mai usor sa schimb eu pur si simplu.Totusi, mi-ar placea foarte mult sa vad la tv reportaje care sa promoveze locuri si activitati din Romania, am putea afla si noi mai multe…

Gen “Romania, te iubesc!”?

Da, uite este o initiativa destul de ok a celor de la Pro tv, care au in general initiative foarte bune, sunt de destul de profesionisti fata de altii. Mi-ar placea sa fie promovate aspecte de bine cat si de rau, mai mult de bine, s-o lasam mai moale cu accidentele, violuri si omoruri si mai stiu eu ce, ca ok, se intampla, dar sunt alte chestii care ar trebui promovate…

Pe viitor, unde te vezi?

In SEV, in Spania, chiar dupa ce termin studiile de licenta, o sa incerc sa plec imediat in stagiul de voluntariat.  Daca nu se poate atunci, oricand e binevenit, chit ca am trecut odata prin Spania, dar n-am apucat sa stau foarte mult, ma atrage cultura, atmosfera si oamenii din Peninsula Iberica. Mi-ar placea sa dedic un an si s-o iau de la nord la sud, pe cat posibil. Fiind in cadrul EVS o sa cam stau intr-un oras, dar din cand in cand o sa mai calatoresc, sa mai vad un pic lumea….

De ce nu ai ramane in Bucuresti? Foarte multa lume vine in Capitala. Care sunt plusurile si minusurile acestui oras?

1507581_880284221982537_8052894555503740316_n.jpgIn Bucuresti este foarte multa agitatie, aglomeratie, sunt multe chestii de facut, mai multe decat am aflat eu pana acum si chiar mi-am zis ca anul acesta o sa incerc sa ies, sa-mi largesc orizontul de cunoastere, anul trecut nu prea am iesit, lucrand de acasa, trebuia sa fiu mai des pe-acasa, disponibil. Bine ca nu cred ca a fost asta impedimentul, mai degraba pot spune ca mi-a lipsit initiativa. Bucurestiul este un oras bogat cultural, cu destule evenimente, obiective importante de vizitat, o mixtura de influente. Este usor sa ajungi dintr-un loc in altul cu metroul, pe la suprafata este destul de greu. Este bine din punct de vedere al locurilor de munca, trebuie sa vrei sa nu-ti gasesti de lucru, joburi peste joburi, oricand poti gasi ceva de facut, este un oras care s-a ridicat si continua sa creasca. A devenit mai curat in ultimii ani fata de cum era cand mi-l aduceam eu aminte. Chiar am ramas cu o impresie buna, dupa un an in Bucuresti.  Se mai poate lucra la ospitalitate, la relatia cu publicul…

Cum ti se pare in comparatie Clujul?

N-am apucat sa vad foarte multe pana acum, dar cel putin aseara mi-a placut! 🙂

Daca mai ai comentarii sau aspecte de punctat, eventual la final poti lasa un mesaj pentru cei care fac voluntariat, cititorii blogului sau chiar prietenii tai care o sa citeasca acest articol…

Cel mai bine o sa va zic care este citatul meu preferat, pentru ca se potriveste, se leaga de tot ce am discutat, este un motto preluat din Gandhi “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume”, adica indiferent ce faci, unde ajungi, mereu ti-ar placea sa fie altfel, sa se faca altfel…Incepe tu!

Foarte tare!

Daca asteptam, nu o sa se faca nimic, toti spun ca o sa se trezeasca cineva, dar nimeni nu indrazneste!

Amin! Multumesc pentru cuvintele asezate pe blog!

Multumesc si eu pentru aceasta oportunitate!13062191_253710251643251_3974239227508142411_n.jpg

Sper sa te simti cat mai bine in zilele de sejur ramase in Cluj si sa ne revedem peste cativa ani la un alt interviu sa vedem cum s-au schimbat lucrurile!

Daaa, Teo antreprenorul, cum ar fi?!

Multumesc frumos!

Nu ai pentru ce!

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Yolo-Interviu "Iesi in fata"
17 comments on “Partea 2 “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume”by Teo
  1. Iasmina says:

    Si eu sunt in acord cu acest citat.

  2. Foarte interesant articolul!

  3. ori am fost eu pe langa in prima parte, ori n-ai zis ca teo e din pitesti. salutari de la o vecina de oras 😀 de fapt, de la distanta. daca isi aduce aminte si de fc arges, a castigat respectul meu deplin!

  4. Bianca Ionel says:

    Mă bucur să văd că nici Teo nu are timp de TV. Așa mă simt și eu mai normală, pentru că nici eu nu mă uit la TV de ani buni.

  5. Deci nu-s singura care nu se uita la TV.

  6. Frumos sa citesti si despre preferintele altora si sa mai furi care o idee:)

  7. Monica Tone says:

    Ma bucur ca sunt si persoane care nu se inchina la televizor, interesant interviul mi-a placut.

  8. […] în Olimp să prindem ultimul tren spre Vamă în formula de handbal fără portar şi pivot: Eu, Teo si chitara, Anca, […]

Leave a Reply

