Rasarit de iarna

New Microsoft Publisher Document 2.jpg

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Poetry
21 comments on “Rasarit de iarna
  1. Bianca Ionel says:

    Ai avut un pic de inspirație azi.

  2. Interesant, sa ne vedem cu bine la urmatorul rasarit, atunci!

  3. Emilia Oana says:

    Foarte frumos ti-ai transpus gandurile

  4. Frumos!Sa citim si un apus, zic si eu!

  5. Laura says:

    Foarte frumos, ai fost tare inspirat!

  6. Ce frumos ai scris! Imi place si privelistea ta de acolo de sus!

  7. Larisa says:

    Foarte frumoasa poezia, iarna este o sursa buna de inspiratie. Ti-as spune dimineata dar e prea tarziu sau prea devreme. Ia-o cum vrei tu.

  8. verzuliu says:

    Nu sunt adepta poeziilor zilelor noastre, nu imi plac cele lipsite de metafore dar pentru un inceput de zi, poezia aceasta este draguta si binevenita. Bravo!

  9. Rokolla says:

    Desi poeziile sunt sunt punctul meu forte, recunosc ca mi-au placut versurile citite

  10. Lorette says:

    Interesant poem – inspiratie iti doresc!

  11. Monica Tone says:

    Ma bucur ca mai simtim si scriem poezie in zilele noastre 🙂

Leave a Reply

