Top 10 cantece pentru relaxare

Salut, dragi prieteni! Mi-a mai venit o idee de rubrica care sper sa trateze sau sa genereze anumite stari care sa va redea echilibrul emotional. Topicul “Farama de soare si pofta de muzica” este deschis de categoria melodiilor pentru stare de chill, vacanta, sau relaxare cum vreti voi sa-i spuneti 🙂

10. Bruno Mars – The Lazy Song

Melodia te indeamna sa nu faci nimic, just sit, relax si smile 🙂 Bruno Mars, este unul din cei mai relaxati artisti, se zvoneste ca dupa ce a fost arestat, la finalul unui concert fiind prins cu droguri la el, la poza pentru dosarul de la politie el zambea :))

9. Criss Blaziny feat. Alexandra Stan – Au gust zilele

Probabil este cea mai de succes melodie a rapperului Criss Blaziny. Pentru mine are o semnnificatie personala acest cantec, asta vara la Eforie Nord, in august desigur, fredonam relaxati pe plaja versurile alaturi de o prietena foarte draga:)

8.Dorian – Mare albastra

Ramanem la capitolul valuri deoarece este dovedit stiintific ca marea are un efect terapeutic asupra creierului si aducem in scena coverul dupa melodia lui Daniel Iordachioaie, interpretat de Dorian, care iti aduce aminte unde trebuie sa intorci mereu cu gandul si cu pasul: la mare 🙂

7.Vama – Undeva in Vama

Daca am pomenit de Eforie Nord, e pacat sa ratam Vama Veche, care ramane zen-ul litoralului nostru. Prima data am auzit aceasta melodie dupa ce am vizionat pe net o campanie Pepsi unde un concert Vama din Bucuresti a fost continuat cu tot cu un public de 3 autocare, in Vama Veche. Melodia aceasta iti da relaxarea care o ai dupa un chef perfect.

6.Vita de Vie – Pe plaja-n Vama la 5

Este greu sa desparti de Vama…O piesa scoasa din joben de un prieten, chitarist ce l-am cunoscut vara aceasta la mare. Mi-a promis ca vine la Cluj in ianuarie si abia astept sa o aud pe acorduri de chitara, cantata de toata gasca de nebuni pana la 5 dimi.

5.Erreway-Será de Dios

Serialul argentinian original “Rebelde Way”, ce se difuza pe TVR 2 dupa care s-a facut si telenovela “Rebelde” difuzata pe acasa. Unul din serialele mele preferate a generat trupa Erreway si melodia aceasta de suflet:). Sunt o colectie intreaga de piese ce le puteam alege, dar aceasta este parca cristal.

4.Caramel-Primul sarut

Primul sarut, prima iubire sunt amintiri superbe. Aceasta melodie romaneasca vintage pur si simplu te unge pe suflet. Probabil a fost singurul hit al trupei, dar a fost un vis frumos…

3. Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth

“Fast and Furious 7”, a fost un film ce doborat multe recorduri, mai ales din pricina mult mediatizatei si in acelasi timp regretabile morti a protagonistului Paul Walker. Acesta melodie ii este dedicata, dar totusi are un sound si versuri ce reflecta speranta si visare. See you again F8 in aprilie 🙂

2.INNA – Cum Ar Fi?

Femeia aceasta scoate hit dupa hit! Dar aceasta melodie chiar pare din inima, special pentru fani. Versuri piese se imbina atat de armonios cu vocea solistei incat parca ai putea sta in pat toata ziua tolanit/a si s-o asculti pe repeat 🙂

1.Semnal M – m-a vrajit o stea

In 18 decembrie anul acesta, am fost la Teatru National din Cluj-Napoca la concertul Semnal M., fiind un cadou de Craciun pentru tata, care este mare fan al trupei. Recunosc ca inainte sa merg, stiam doar un cantec din portofoliul lor, dar a fost cel mai frumos concert de anul acesta live la care am avut sansa sa particip! Si melodia aceasta, interpretata live a fost cireasa de pe tort! De aceea merita locul 1 in topul preferintelor mele de melodii de relaxare!

Acestea au fost preferintele mele. Cum vi se par? Voi ce propuneri aveti?

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Farama de soare si pofta de muzica
23 comments on “Top 10 cantece pentru relaxare
  1. Mie imi mai place si Nina Simone Feeling Good.

  2. Iasmina says:

    Imi place mult INNA – Cum ar fi, imi da asa o stare de visare si de bine 🙂

  3. RalucaT says:

    Categoric Inna e super!!si cu erreway mi-ai trezit o gramada de amintiri 😉 of,unde mi s-a dus tineretea:))

  4. Secretele frumusetii says:

    Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth este preferata mea de când a apărut si încă nu a reușit nici o alta melodie sa ii ia locul.

  5. vyo vyoleta says:

    Cateva melodii imi plac si mie, dar restul nu sunt chiar pe placul meu.

  6. Lazy song imi place si mie mult. Uneori ma simt fix la fel :))

  7. Ira says:

    Cand vreau ceva de relaxare, ascult Parov Stelar, in special Follow the Sun. O sa le ascult astazi pe cele propuse de tine, pe unele le stiu, pe altele nu. Am o zi destul de grea, sper sa ma ajute 😀

  8. Vaaaai m-ai atins la corason cu REBELDE WAY – n-ai idee cat am iubit serialul asta!!!! Inca stiu versurile! Ce tare!!!
    Prima piesa este preferata iubitului meu – daca ar putea sta numai in pat, la tv, ar fi cel mai bine pentru el :)))

  9. Imi place genul asta de postari si mi plac si toate melodiile propuse.

Leave a Reply

