De-as fi un fulg

de-as-fi-un-fulg

 

Varianta audio a poeziei o puteti asculta aici

 

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Poetry
21 comments on “De-as fi un fulg
  1. Bianca says:

    Foarte dragalasa poezioara si aduce o stare de melancolie.

  2. Foarte frumoase versuri si rezonez bine cu ele deoarece sunt o fire melancolica! Citindu-le, mi-am adus aminte de anii de liceu cand obisnuiam si eu sa compun poezii!

  3. Ce versuri frumoase , poate o sa ma apuc si eu sa mai scriu.

  4. Mi-a placut sa aud poezia! 🙂

  5. Corina says:

    Eheee.. de-as fi un fulg si eu…

  6. Monica says:

    Frumos ca mai scriem si citim poezii in secolul asta al vitezei

  7. Foarte frumoasa poezia si e foarte placut sa o si aud recitata.

    Denisa x

  8. imi place poezia. poti sa le citesti si tu pe ale mele daca vrei. sper sa iti placa! o sa postez mai multe. e un debut pentru mine

Leave a Reply

