Departe

img-20161117-wa003812345678

 

20161117_124855.jpg

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Poetry
20 comments on “Departe
  1. Bianca says:

    Superbă poezia, din ce văd deja te-a prins spiritul iernii. Eu încă mă mai bucur de toamnă 🙂

  2. Ai reusit sa transmiti o emotie anume cu aceasta poezie. Vreau sa cred ca este creatie proprie. Bravo!

  3. vyo vyoleta says:

    Ce poezie frumoasa, abia astept sarbatorile.

  4. Bucosu Cristiana says:

    Ce frumos!! Continua tot asa, faci o treaba buna:*

  5. Ad says:

    Chiar frumos scrisa, congrats! 🙂

  6. Frumoase versuri si mie mi place sa scriu poezii chiar daca n am mai facut-o de foarte mult timp.

  7. RalucaT says:

    Poezia asta imi trezeste dorinta de zapada, de foc in soba si de carti.

  8. Alina Anghel says:

    Nu sunt fan poezii, dar stiu sa recunosc una bine scrisa 🙂

  9. Fontul acesta nu este foarte prietenos cu ochii mei, insa poezia imi place, are atmosfera.

  10. Bloggerissa says:

    De acord la partea cu fontul, cam greu de citit. Dar poezia e frumoasa 🙂

Leave a Reply

