Tot aia

E cam ora cinci
Ceva de foame mi se sfâșie-ntre dinți
Asemeni vechi povești
Cand tot incerci ,crezi că reușești și pula primești.

În clipa de declin
Aș putea fi misogin
Căci femeia, odată un pur delfin
M-a mușcat asemeni unui rechin

E rană deschisă pe suflet
Nu pot să râd,să plâng ,să cuget
Încerc doar să torn apă rece
Peste tot ce vrea să mă chinuie,să mă-nece.

Vina e topicul principal
Din acest subiect real
Și actorul  ce o interpretează
Se relativizează.

Cu ceva muzică de melancolie
Ascultând o asemănătoare prostie
Simt cum se formează o cicatrice
Și rana începe să se vindece.

Urmează partea formala
Nu ma mai sună ,gen,în pizda mătii ,acasă sau la scoală
Cu ironia de rigoare
Razbunare usturătoare.

Mai bifez o nereusită
O nesăbuință tâmpită
Îmi redoresc cea ce-mi doream
Show most go on.

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in My life

Leave a Reply

