Uita-te la mine !

Trei nume , de rele imune
Ma incadreaza in reuniune
 Intr-o rama de tablou
Ce stopeaza un ecou .
Incep a ma autodescrie
Fara trufie ori mandrie,
Modest si cu capul plecat
In fata respectului adevarat.
De pe litera ” C “-e
Se ridica numere.
Ma releva consecutiv
Cam grabit si relativ.
” R” e la inaintare
Si din cap pana-n picioare
Radiez de fericire
Cand aud despre iubire.
” i ” te lasa rece
Daca l-ai putea intrece
In orice competitie
La orice editie.
” S ” pe drum incrucisat
Sa ma pun la meditat
Caci n-am chef de-nvatat
Doar aseara m-am distrat!
” T ” e mai impulsiv
Sa te lase evaziv
Totul pana la un punct
Pan’ la ultimul cuvant .
Si cum stam si m-am gandit
C-un inc-un ” i ” m-am pricopsit
Ca inel decorativ
Intr-un gand prea prezumtiv .
” A-ul” ar fi fost pe la-nceput
Dar aceasta ar fi durut
Cine sa amuze-n nume
Decat ” A ” -ul plin de dume .
Si ca totul sa se lase
” N “-ul ar vrea sa coase
Plapuma ce-as vrea s-o-ntind
Cu respect de individ.
Eu am spus cum sunt colea
Ia sa auzim lumea
Cum graieste despre mine
O fi rau , sau e de bine ?
La colegii mei , ghiciti
Ce-ati putea sa auziti?
” Un baiat de treaba
Si la noi hai treaca-mearga .
Rar se-ntampla sa gandeasca
Inainte sa vorbeasca
Are perle , cate-o mie
Plus , ce vor avea sa vie .
E romantic , nebunatic
Uneori si antipatic.
Vrea sa fie cel mai bun
Dar n-are sanse acum.
E prostut si cam naiv
Cu o nuanta de olive.
I-ar trebui multi ani
Sa rosteasca vorbe mari.
Nu zic ca e tantalau
Uneori e naspa, zau
Dar are niste reactii
Ca cifrul la combinatii.
Ca sa spun ceva de el
Ar trece Mileniul 3
Insa, cu mai multe rime
O va duce si mai bine .
Dac-ar fi s-aleg
Intre el si-un om-ntreg
Grea decizie ar fi
Si cred c-as innebuni.
Talentat la fotbal e
Dar la pase nu e,bre !
Tot intr-un ma streseaza
Ca mie nu-mi paseaza .
Asa e , si mingea o pierde
Si-atunci cand o atinge
Toti incep sa strige
” Da bah pase , ca te frige! “.
Despre el prea multe
Mai degraba puncte-puncte
Nu prea am ce sa spun
Cred c-o sa ma abtin acum.
Cine , Cristi ?Ce sa zic?
Seamana cu ceva rapid,
N-are stare o secunda
Face o larma intr-o secunda.
Vreau sa zic si eu ceva
De Cristi , uite-asa :
Are parul cret,
Si e mare nataflet.
Un baiat inteligent
Deslusitor si elocvent
Oare am zis bine?
Oare va fi cu mine ?
Doi la 10.000 !
Cristi pe hartii !
Autograf original !
Pe that ass frumos, oval !
Sa fie mai atent,
La nimic nu e latent
Totu-n viata e un calcul
Imediat se duce veacul.
Zi de zi ma gandesc
Si inca nu reusesc
Cum reuseste Cristi
Sa faca atatea prosti?
Eu stiu un atu al lui
Ce nu l-ar da cam nimanui
Inima de aur ce-i apartine
De ce n-ar veni la mine?
E atent cu ceilalti
Numai cand doreste
E atent cu toti
Numai cand serveste.
Alb-rosul fie cu mine
Cantare anti-stelista
Suporter din mentalitate
Caine pana la moarte . “
Interesant sau nu prea foarte interesant!
Inchei acest autopotret portret usor incitant
Spunandu-ti lejer, cam chill si bine :
” Uitate la mine! ” .

Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Poetry

Leave a Reply

