Calitate NU Cantitate

Să vorbești despre femei
Să gândești c-o vrei da’n-o iei
E ca și cum ai învârti aceleași perechi de chei
De la bolidul branduit
Sau apartamentul studențit.
Câte un compliment inocent
La un zambet indecent
Transformă bărbatu-n cățel
Makes a second she from EL.
Primesc sfaturi despre reușită,
Că femeia e uimită,
De teorie deprinsă din cărți,
De prea abordabilele hărți.
Dar vreau altceva
Nu doar un el și-o ea
Vreau ceva,dintr-un cuvânt
Să mă aducă cu picioarele pe pământ.
Căci sunt prea visător
În loc de dor ,încerc sa zbor
În loc să meditez ,muribundez
Creez,evadez . . .
Și poate dintr-un milion,o mie
Una e a mea juma-felie
Și chiar de-i departe
Cu capul sus ,o caut prin noapte.
Poate nu-i o zână
Poate-i chiar nebună
Dar atat timp cât nu cedez
Stiu că n-am cum s-o ratez.
Calitate NU cantitate
NU mă schimb,NU ca la carte
Nimic n-o să mă dea pe spate,
Frate  . . .Frate. . .frate . . .
Bachus mă cheamă să-mi toarne fapte . . .
Curly Random Inteligent Selfish Honest Thinker Intensity Agregate Never

Posted in Poetry

Leave a Reply

